A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2013 November
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

nov

8

DXN - a kávé egészséges ital.

2013.11.08 - péntek

Forrás:http://www.origo.hu/egeszseg/20120628-a-legujabb-eredmenyek-a-kave-elettani-hatasarol.html

 

Az eddigi legnagyobb kutatás szerint a kávé meghosszabbíthatja az életet, de csak azoknál, akik egészségesen élnek. Az sem mindegy, hogyan főzzük, az sem mindegy, mit eszünk mellé, koffein viszont nem feltétlenül kell bele, hogy érvényesüljenek a jótékony hatásai.

Az elmúlt évtizedekben több kutatás jutott arra az eredményre, hogy a kávé káros az egészségre, és növeli a halálozás kockázatát. Amikor az eddigi legnagyobb létszámú, több mint 400 ezer ember bevonásával készült kutatásnak csupán az életkori adatait vették figyelembe, megerősítette ezt az állítást: azaz adott korcsoporton belül a kávéfogyasztók halálozási kockázata nagyobb volt, mint a nem kávézóké.

 

Ha azonban az életmódfaktorokat is figyelembe vették, a kávé egészen más színben tűnt fel. A dohányzással, az alkoholfogyasztási szokásokkal, a mozgásmennyiséggel, a testtömeg indexszel és más faktorokkal korrigált adatok alapján ugyanis az a trend bontakozott ki, hogy a kávéfogyasztók tovább élnek, mint a nem kávézók. Az eredmények szerint, tehát aki egészségesen él, és csak a kávé a szenvedélye, az tovább él, mint az ugyanolyan egészséges, de kávét nem fogyasztó társai. Ráadásul egy bizonyos pontig minél több kávét ittak az egészséges életmódot folytató kávézók, annál tovább éltek.

A vizsgálat szerint a napi kettő vagy több csésze kávét fogyasztó, egészséges életmódot folytató férfiak halálozási kockázata 10, az egy pohárral fogyasztóké pedig 6 százalékkal volt alacsonyabb a nem kávézó, de egészséges emberekéhez viszonyítva. A nőknél még nagyobb volt a nyereség: 15 százalékkal alacsonyabb volt a halálozási kockázatuk a naponta legalább két kávét fogyasztóknak.

 

Egészséges életmód mellett négy kávé az optimális

 

A kutatásról a The New England Journal of Medicine, a világ vezető orvosi lapja számolt be. A kutatást az Amerikai Nemzeti Egészségügyi Intézet végezte, kávét termelő, forgalmazó cég nem támogatta. Az 1995 és 2008 decembere között zajlott vizsgálatba közel félmillió (402 260), 50-71 év közötti résztvevőt vontak be, akik a kutatás kezdetekor nem szenvedtek stroke-tól, illetve szív- és érrendszeri, valamint daganatos betegségektől. A kutatási időszak végére 52 515-en haltak meg.

 

Az eredmények szerint minél több kávét ivott egy egészséges életmódot folytató résztvevő, annál inkább csökkent a halálozási kockázata. Még ha valaki napi hat csészével is elfogyasztott a tipikus amerikai hosszú kávéból, akkor is alacsonyabb volt a halálozási kockázata, mint a nem kávézó, egészséges életmódot folytatóké. A tanulmány eredményei szerint napi 4-5 kávéig csökken a halálozási kockázat ezekben a csoportokban, a napi hat hosszú kávét fogyasztók halálozási kockázata viszont már magasabb, mint a 4-5 kávét ivóké. (Négy presszókávé elfogyasztása körülbelül 300 mg koffeinbevitelnek felel meg, az egészséges kávéfogyasztásnak itthon ez az ajánlott felső korlátja.)

 

A kávé összetevői közül már több mint ezer ismert, és ezek közül csak egy a legtöbbet kutatott, serkentő hatású koffein. A koffein mennyisége kávétípusonként változik: egy eszpresszóban átlagosan 70 milligramm (de 50 és 175 mg között változhat), egy amerikai hosszú kávéban 40-80 milligramm, egy főzött 2 decis kávéban (instant kávéból elkészítve, vagy French press módon főzve) akár 100 milligramm is lehet.

A koffeinmentes kávé is meghosszabbítja az élettartamot.

 

A kávé hatása nem kizárólag a koffeinen múlik, amit jól mutat, hogy a koffeinmentes kávét fogyasztók halálozási kockázata szinte ugyanakkora volt, mint a koffeines kávét ivóké. Ez megnyugtató lehet azok számára, akik aggódnak a koffein eltávolítása során felhasznált vegyületek egészségkárosító hatása miatt. A kávé jótékony hatásában egyébként jelentős szerepe van az antioxidánsoknak és a polifenoloknak.

 

Az elkészítés módjától is függ, mennyire egészséges a kávé. A kávébabban található olajos anyagok (diterpének) növelik a rossz koleszterin (LDL) szintjét, de ezek az olajok csak a szűretlen, forrázott kávéban maradnak benne. Ilyen lehet a török típusú (de más mediterrán országokban is gyakori) kávé, az ún. French press, vagyis a francia dugattyús kávéfőzővel készített kávé, valamint a skandináv országokban szintén elterjedt forrázott, szűretlen kávé. Az instant kávék, valamint a kávéfőző gépekkel őrölt vagy kapszulás kávéból készített kávéknál viszont ezek a koleszterinszintet emelő olajok eltávoznak.

 

Az új eredmények szerint a rendszeres, mértékletes mennyiségű kávéfogyasztás nem tekinthető vízhajtó hatásúnak, bele lehet számolni a napi folyadékfogyasztásba. Bár a kávé átmenetileg megemeli a vérnyomást, a tanulmány szerint az egyébként egészségesen élő kávéfogyasztók körében alacsonyabb a szív- és érrendszeri betegségek előfordulása. Ugyancsak ritkább körükben a 2-es típusú cukorbetegség, a májcirrózis, a Parkinson-kór, a depresszió, az időskori elbutulás és az Alzheimer-kór. Szintén profitálnak a kávézásból a kimerítő fizikai munkát végzők, de csak a koffeines változatból, a koffein ugyanis segít az izomfáradtság, izomláz legyőzésében.

 

Hogyan kell értelmezni az eredményeket?

A vizsgálat vezetői azonban óva intenek attól, hogy az eredmények hatására bárki is őrült kávéfogyasztásba kezdjen. Az eredmények ugyanis nem azt igazolják, hogy a káros szenvedélyeket (dohányzás, alkohol, mozgásszegény életmód) a kávé ellensúlyozza. Például a vizsgálati időszakban elhunytak többsége dohányos kávéivó volt, tehát halálozási kockázatuk magasabb volt a soha kávét nem fogyasztókhoz képest. Általánosságban az is megfigyelhető volt, hogy a sok kávét fogyasztók rendszerint egészségtelenebbül éltek: dohányoztak, sok vörös húst fogyasztottak, az ajánlottnál több alkoholt ittak, valamint túlsúlyosak voltak.

A kutatás csupán azt jelzi, hogy egészséges életmód mellett a rendszeres kávéfogyasztás és az élettartam között pozitív összefüggés van, azt viszont nem lehet kijelenteni az eredmények alapján, hogy a kávé hatására általában hosszabbodik az élettartam. A kutatók úgy vélik, hogy bár 12 életmódbeli faktort vizsgáltak, még mindig előfordulhat olyan, amit nem vettek figyelembe, és a kávéfogyasztásnál erősebb korrelációt mutat az élettartammal.

 

 

Forrás: AFP

okt

26

Néhány a szponzorálással kapcsolatos kérdést szeretnék ma ezzel a bejegyzéssel tisztába tenni!

 

Az  MLM rendszerekben, általában a csatlakozás előtt, az új jelölt, csatlakozó eleve úgy választ szponzort, felsővonalat, hogy az neki a legkedvezőbb legyen. Hacsak, nem ott és akkor induló hálózatról van szó, amikor még nincs választék, „referencia”, akkor ez elég jól kezelhető. Az érdeklődő általában eleve, egy személyes kapcsolat, megkeresés, és beszélgetés után kapcsolódik a szponzorához, aki neki az üzletet, a termékeket megmutatta.

Az internet elterjedése, ma már ezt a helyzetet alaposan megváltoztatta. Az online hálózatépítésnek ezért lett és lesz egyre nagyobb szerepe. Ma már az emberek, szinte az élet bármely területén, mielőtt döntést hoznának, - először megnézem a neten – magatartást tanúsítanak!

Vagyis ha hallanak valamiről, beszélgetnek valamiről, találkoznak valami új érdekes információval, akkor nem ott helyben hoznak döntést, hanem hazamennek és utánajárnak a dolgoknak.
Rákeresnek a cégre, a termékekre és mivel nagyon fontos, hogy milyen segítséget kaphatnak, MLM esetében sokszor, arra is rákeresnek, hogy kik a vezetők, a szponzorok és kihez érné meg legjobban csatlakozni. Sokszor van olyan is, hogy valaki annyira bizonytalan, hogy több weboldalon is kér visszahívást, vagy olyan is, hogy több helyen is beregisztrál, ezzel a szponzoroknak elég nehéz helyzeteket teremtve, hogy döntsék el, akkor melyik regisztráció lenne az érvényes?!

 

Kit nevezhetünk szponzornak?

Azzal, hogy valaki beléptet embereket egy rendszerbe, még nem végezte el a teendőit, sőt a passzív jövedelem, az anyagi függetlenség szempontjából, igazából, akkor kezdődik a lényeg! Aki csak arra hajt rá, hogy emberek IGENT mondjanak, befizessék a kezdőcsomagot, és utána magukra hagyják őket, ott nagy eséllyel, pilótajátékkal van dolgunk, ahol a pénz az emberek beléptetéséből származik!

Sokszor maga a marketingterv is ezt kényszeríti ki, azzal, hogy az óriás, nagy értékű kezdőcsomagokat jutalmazza, óriási előnyökkel, és ahhoz köt bizonyos kvalifikációkat, későbbi részesedéseket! Az ilyen esetekben jellemző, hogy a „pénzorientált szponzorok” elsősorban az „ászokat” keresik! Az olyan embereket, akiket rá lehet venni, a remélt nyereség fényében, hogy megvegyék a cég legnagyobb kezdőcsomagját.
A legnagyobb kifizetéseket, előnyöket ezek az emberek hozzák, így logikusnak tűnik, hogy erre hajtanak.
A következő hónapok esetleges kis vásárlásai, már nem akkora összegek, így sokszor az ilyen szponzor mindig az új és újabb nagy jelöltre, befizetésre koncentrál, és hamar magára hagyja a nagy áldozatokat hozó új belépőt!

 

Ennek ellentéte se jó azonban, amikor valaki karitatív tevékenységnek fogja fel az MLM-et, és csupa olyan embert csatlakoztat, akiknek nincs se pénzük, se affinitásuk, se változásra való hajlandóságuk és csupán arra vehetők rá, hogy a legkisebb összeggel, egy kis termékkel csatlakozzanak a hálózatunkhoz!

Ez MLM öngyilkossággal ér fel, mert rengeteg idődet fogja elvenni, hogy kicsikarj belőlük valami eredményt, viszont anyagi hasznod semmi lesz ! Ez se jó!

 

A legkorrektebb az, ha olyanokat szponzorálsz be az üzletedbe, akik hajlandóak áldozatokat hozni, tenni az álmaikért, még ha nem is tudnak üzleti csomaggal belépni! Nem csak az az ász, aki sok pénzt fektet be, hanem az, aki kész a változásra, a tanulásra, fejlődésre és aktívan részt vesz a képzésekben és a valós munkában. Lehet, hogy lassabban hozza a nagy számokat, eredményeket, de tény, hogy sokan vannak, akik elsőre nem tűntek ásznak, de a helyes hozzáállásuk miatt pár év alatt azzá váltak, és megérte beléjük időt fektetni!

 

Az igazi szponzori kapcsolat akkor ideális, ha a szponzor már elért valamilyen szintet, és megtudja tanítani a csatlakozónak, ő hogy tud oda jutni. Van már valami, amit át tud adni, meg tud tanítani, és másolható! Ha az ő sikere a szerencsének, vagy az ő személyes különleges tulajdonságainak köszönhető az nem túl jó, mert az nem másolható. Ilyenkor fontos megtalálni mi az, ami mindkettőjüknek megy, és abban közösen gyakorolni, együtt dolgozni!

 

Hagyományos MLM rendszerekben ez a szponzori kapcsolat elég erős!
A szponzor elnevezés is ezt sugallja! Mert kik szoktak lenni a szponzorok, hagyományos értelemben?

Olyan emberek, cégek, akik támogatnak anyagilag valami ügyet, legtöbbször sporteseményt, versenyzőt, s ennek fejében ők is haszonban részesülnek a reklámfelületek által például.

Vagyis szponzorálni annyit jelent, a saját hasznunk érdekében támogatunk valakit, akinek a sikerében így érdekeltek vagyunk! Ahogy mondani szokás MLM körökben, minél több embernek segítesz elérni a saját céljait, annál közelebb kerülsz te is a saját célod eléréséhez!


Ezért van, hogy sok MLM cégnél a kezdőcsomagba bele van építve egy gyors bónusz, amit a csatlakozó befizetéséből, azonnal megkap a szponzor. Első hallásra ez olyan fura, olyan szokatlan és ellenszenves is lehet, de ha belegondolunk, hogy az ilyen rendszereknél, a szponzor a pénzével és idejével is támogatni fogja a csatlakozót, nem is olyan igazságtalan. / Persze ez csak akkor elfogadható, ha ez nem terjed ki a „sima” fogyasztókra, akik nem igényelnek szponzorálást, nem akarnak pénzt keresni./
De aki akar, ott a szponzor telefonálgatni fog, utazni, rendezvényeket, találkozókat szervezni, levezetni és ezek pénzébe és idejébe kerülnek!

 

Van, aki szereti az ilyen szoros szponzorálást, van, akit ez taszít.  Van, aki igényli az ilyen támogatást, motiválást, mentorálást, „számonkérést, ellenőrzést” van, akit meg eltávolít, és nem szereti a sürgetést, kontrollálást, és ilyen típusú vezetést!

Ilyen esetekben a szponzor feltérképezi a belépő céljait, álmait és megpróbálja megterveztetni vele a következő hónapok feladatait, munkáját. Névlistát írat és általában az első 7 telefonhívásnál és bemutatónál jelen van, sokszor levezeti azt, miközben a szponzorált tanul.

A tapasztalat az, hogy ez nem mindig működik ilyen egyszerűen, sokan nem szeretik, ha tempót diktálnak nekik, és úgy érzik, arra megy ki a játék, hogy ledarálják az ismeretségi körét és lenyúlják a kapcsolati tőkéjüket. És hát félelmüknek sokszor van is alapja, mert sok „szponzor” van ilyen ászkereső üzemmódban, vagyis maga az ember nem is fontos neki csak a névlistája!

 

Fordítva is előfordulhatnak visszásságok. Például ha valaki, úgy képzeli, hogy a szponzornak csak kötelességei vannak, hogy neki kell mindenben segíteni, a belépő helyett is dolgozni, hozni és adni embereket a rendszerbe, idejét és pénzét is befektetve. De a jó szponzori kapcsolat nem alapulhat elvárásokon semelyik fél részéről sem!

 

Az online hálózatépítésnél ezek a dolgok is kicsit vagy nagyon másképp vannak sokszor.

Nem csak a toborzás történik online, de sokszor a szponzorálás folyamata is.

Tapasztalatom szerint, akik tartanak az offline hagyományos MLM formától, azok a szponzorálás területén is féltve őrzik a szabadságukat. Nem igénylik a személyes vezetést, irányítást, szeretnek megmaradni a számítógép mögött. Persze vannak kivételek, de én gyakran ilyen hozzáállásokba ütközöm, ezzel találkozom. Ez annyira nem is rossz, mert ha az emberek jó ízűen csinálnak valamit, a maguk tempójában, elvárások, kötelezettségek nélkül az még jó is lehet. A fő gond a „számon kérhetőségen„ van. Egyértelmű, hogy senki se játszhatja a főnököt az MLM-ben, mert nincs is joga hozzá, meg el is taszítja magától ezzel az embereket, akik zömében a szabadság miatt csatlakoztak, mert nem akartak több főnököt! Viszont ez az eredményekben is meg látszik!

 

Ha nincsen személyes találkozás, kontaktus, „elvárás, ígéret” stb. akkor könnyen belép a halogatás és a feladatok tologatása mindig későbbre!

Számtalanszor tapasztaltam, hogy a webkonferencián tanultakat, a hírlevélben kiküldött vagy weboldalra feltett oktatóvideókat nagyon kevesen nézték meg és még kevesebben tették meg a benne leírtakat.

Nagyon nehéz eltalálni, mikor mi a jó, ki mit igényel? Van, akire ha rákérdezel, rögtön számonkérésnek veszi, van aki viszont igényelné a szorosabb kontaktust, de nem mer szólni.
Számtalanszor megkaptam, hogy túl sokszor és túl hosszan írok hírleveleket, de van olyan, aki pedig ezekért hálás.

 

Másik fontos dolog az online hálózatépítésnél, hogy más a szponzorálás és más az információ átadás.
Az információk tömege az ilyen helyeken fent van egy céges webirodában, intranetben ahol mindenkinek ingyen hozzáférhető! A szponzor feladata, hogy erre felhívja a figyelmet, nem több!
Az új tag, hogy valamit meg akar tudni, nem az a cél, hogy állandóan a szponzort hívogassa, hanem keresse meg maga az információkat, használja őket, csinálja meg a feladatokat, és ha valami nagyon nem megy, akkor forduljon a szponzorához segítségért!


Ez nagyon fontos szabály, mert mindenki a szabadság miatt csatlakozik az MLM-hez és a szabadság része a sok szabadidő is! De ha egy szponzornak éjjel nappal olyan levelekre kell válaszolnia, amikre a válasz ott van az intranetben, akkor belefáradhat, és úgy érzi nem ezt akarta mikor belekezdett!
Vigyázzunk egymás szabadságára!


Ugyanígy fontos a szponzorvonal használata! Mint mondtam mindenki a szabadságra törekszik, és senkise viheti a vállán az egész hálózatot! Ezért akkor jó ha mindenki mondjuk talál 6 vezetőt és velük dolgozik, őket szponzorálja és megtanítja őket, hogyan találjanak és neveljenek ők is 6 vezetőt stb.

 

Ezzel a 6 vezetővel és jól felépített rendszerrel több százezres hálózatot is lehet vezetni! De ha az új tagok minden mélységből nem a közvetlen szponzorukat keresik, hanem rögtön feljebb mennek, akkor felborul a rend és egy emberre nehezedik minden teher!


Természetesen lehetünk jóban a felsőbb és legfelsőbb szponzorainkkal is, de az ő könnyebbségük érdekében, ha valami kérdés probléma merül fel, fontos, hogy ezt először a legközelebbi szponzornak jelezd és majd ő tovább viszi, ha nem tud benne válaszolni, segíteni!

 

Felmerül sokszor a kérdés, hogy lehet-e a szponzor a hibás, ha nem működik valakinek az üzlet?
Én úgy gondolom, hogy nem. Persze szerencsés, ha az ember olyan szponzort talál, aki profi abban, amit csinál, másolható rendszere van és jól tud segíteni, megtanítani dolgokat, de ha ez nincs meg, úgy gondolom akkor se kell feladni, és a szponzor hibáira hivatkozva feladni az üzletet.
Ha valakinek megfelelő a hozzáállása, a miértje és erős álmai céljai vannak, akkor szponzor nélkül is megfogja találni a hogyanokat, és eszközöket!

 

Azért néhány pontban összefoglalnám, milyen szerintem egy jó szponzor, jó vezető:

 

-          Nem az embereket használja az üzlete építéséhez, hanem az üzletet használja az emberek építésére!

-          Mindig jó vele együtt lenni, az ember mindig többnek érzi magát mellette!

-          Mindig talál valamit, amiért megdicsérhet, nem hibáztat!

-          Mindig többre tart képesnek, mint amire te saját magad!

-          A társaságában biztonságban érzed magad!

-          Nem lenyom, hanem felemel!

-          Tud motiválni, és előhozni az emberből a jót!

-          Nem manipulál, nem támaszt elvárásokat, ehelyett példát mutat, és kívánatossá teszi azt, amire rá akar venni! Például rendezvényre járás, nyilvános szereplés stb.

-          Nem fényezi magát, nem dicsekszik, nem tulajdonítja magának az eredményeket, alázatos!

-          Úgy tud vezetni, hogy észre se veszed, hogy az ő tervei szerint cselekszel!

-          Mindig mindenben élen jár, példát mutat!

 

Mit szeretnél a szponzorodtól?

Gondold át és mond el neki, hátha ő is ezt szeretné, csak nem akar feléd nyomulniJ

-          Hívjon fel naponta? Többször érdeklődjön, hogy létedről?

-          Kérje számon vállalásaidat, eredményedet, sikerességedet?

-          Ellenőrizze az életjeleidet – meghívások száma, bemutatók száma, rendezvények stb!?

-          Mondja el sokkal többször, hogy hálás érted, bátorítson jobban?

-          Rágja jobban a szádba, hogy mit kell csinálni, legyen türelmesebb?

-          Adjon konkrétabb útmutatást, a mit és hogyanról?

-          Hívja fel ő az ismerőseidet, tartson ő veled több bemutatót, amíg belejössz?

-          Adjon üzleti tervet neked, tűzzön ki helyetted célokat?

 

Nos, ezek nem mind jó elvárások, de mindenesetre jó ha közös nevezőre tudtok jönni, és amiben még ő se bátor, sikeres akkor keresnétek valakit a felsővonalban aki igen. Ha pedig nincs akkor meg kell tanulni közösen és gyakorolni kell.

 

Ha jól működik egy szponzori kapcsolat, akár barátság is lehet belőle!

 

A legfontosabb dolgok összegzésképp!

Mindig bölcsen és előrelátóan válassz szponzort, mert váltani nem lehet, csak az egész struktúrád elvesztésével.

Áldás, ha van egy jó szponzorod, de az eredményed sikereid csakis tőled függnek, nem foghatod a szponzorodra, nem az ő dolga, hogy helyetted felépítse a hálózatod!

Keresd meg magad a választ a webirodában, és csak akkor keresd a szponzort ha végleg elakadtál!

Tisztázd a szponzoroddal mit szeretnél tőle, milyen mélységben akarod, hogy beleszóljon a dolgaidba, és mennyi segítséget várnál tőle!

A felsőbb szponzoraiddal is lehetsz jóban, de fontos, hogy tartsd be a „szolgálati útvonalat” és a közvetlen szponzorodnak, vagy legfeljebb a közvetlen gyémántodnak írj ha gondod, kérdésed van, és majd ő tovább viszi ha nem tudja a választ nem tud segíteni!

Élvezd a hálózatépítést és engedd, hogy a szponzoraid is élvezzék! A keserűségeidet, problémáidat, csalódásaidat próbáld egyre inkább magad megharcolni, legyőzni, fejlődj a személyiségedben, mert a szponzorok nem „lelki szemetesládák”, hogy állandóan a tagok nehezteléseit kezeljék! Természetesen az elején ez a dolguk, de a cél, hogy az új tagok készek legyenek a személyiség fejlődésre, és a változások végrehajtására.

Ha komoly pénzeket akarsz keresni az MLM-ből, nem úszhatod meg, hogy te is szponzorrá vezetővé ne válj!

Szponzornak lenni jó dolog! Segíteni másoknak jó dolog! Szeretni az embereket a legjobb dolog!

 

Sikeres szponzorálást mindenkinek!

szept

10

gop

2013.09.10 - kedd

Kívánom, hogy ez a program még időben találjon Önre, s így ez legyen a legjobb döntése, és ne az utolsó esélye!

A cél: Segítséget nyújtani, minél több embernek, hogy sikeresen szálljon szembe az egészségét, életét és anyagi helyzetét egyre inkább fenyegető válsággal, hogy ne reagálni legyenek kénytelenek az esetleg hirtelen jövő rossz hírekre, orvosi diagnózisokra, vagy épp biztos bevételek megszűnésére! Segítség, hogy ne kelljen félni a nyugdíjas évektől se a megélhetés se a betegségek szempontjából!

Egy kortól, nemtől, végzettségtől függetlenül, nemzetközileg építhető, befektetést és kockázatot nem igénylő vállalkozást adunk a kezébe, és olyan eszközöket, és oktatást, amivel bárki megtanulhatja ezt a szakmát, és sikeres lehet, amellett, hogy ezzel az egészségét is támogatja, így lesz ideje arra is, hogy a keresett pénzt élvezhesse is!

 

A befektetés: Havi kb. 100pont – 19-25000Ft / induláskor 25000Ft start csomag / ami teljes egészében termékeket tartalmaz, a csatlakozással megszerzett kedvezményes törzsvásárlói áron!

 

Miért és mire? A helytelen táplálkozás, szintetikus, és színezékekkel, ízfokozókkal, gyakran mérgekkel teli, savasító élelmiszeripari termékek miatt minőségi éhezésben élünk, és a szervezet öngyógyító képessége, az immunrendszer nem kapja meg a szükséges vitaminokat, ásványi anyagokat, enzimeket és hasznos tápanyagokat, így óriási veszélynek van kitéve a civilizációs betegségek – rák, szív és érrendszeri betegségek, cukorbetegség, allergiák stb. miatt!

A DXN termékeiben található ganoderma, spirulina és sok más gyógygomba és gyógynövény ezeket a hiányokat pótolják, méregtelenítenek, lúgosítanak, tisztítják a vérkeringést, javítják az oxigén ellátást, segítik a védekezést, helyreállítást! Ráadásul nem csak kapszula formában, hanem egészséges és finom italokhoz – kávé, kakaó. tea, ananászlé, szójaital – keverve is kaphatóak!

 

Mit kap ráadásként ingyen a pénzéért? Eszközöket, melyek értéke, ha Ön maga szeretne elindítani egy online vállalkozást webáruházat profi módon, hát a legjobb áron is több mint százezer forint lenne: Profi weboldal, webáruház, hírlevélfeliratkozókat gyűjtő ablakkal és profi előre megírt hírlevelekkel. Autoresponder mellyel tömegeknek lehet egyszerre írni, mégis mindenkit nevén szólít! Videómail küldő rendszer, automatikus emlékeztető kapcsolati lap, kép és videó tárhely! És több napnyi ingyenes oktatóanyag a hálózatépítő, értékesítő, online marketing szakma megtanulására! És természetesen sok új barátot, és olyan embert akinek érdeke, hogy segítse Önt!

 

Mit veszíthet? Mérlegeljen, számoljon! Csak a rabláncait! - mondhatnám tényszerűen, őszintén. No meg a betegségekkel, és a pénzhiánnyal való állandó küszködést! A csatlakozás semmilyen elkötelezettséggel nem jár!
Amit veszíthet, így nem más, mint azok az órák, napok, amit tanulással, személyiségfejlődéssel, és üzleti tanulmányaival, majd azok gyakorlatba ültetésével tölt el.

Gondolom idáig se veszteségnek könyvelte el, ha fizetett egy jó kávéért, ha költött a családja egészségére, ha higiéniai és kozmetikai termékeket vásárolt valamelyik drogériában!? Tehát, más nem történik, mint az eddigi kiadásait átcsoportosítja saját webáruházába, hogy ezentúl pénzt keressen ezekkel a kiadásaival! :)

 

A KÖVETKEZŐ LEVEZETÉS NEM ÍGÉRET MINDENKINEK! CSUPÁN EGY VIZIÓ ARRÓL, HA MINDENKI EGYFORMÁN MEGTESZI EZEKET AZ APRÓ LÉPÉSEKET ÉS MEGTUDJA EZT MÁSOKNAK IS TANÍTANI, MILYEN LEHETŐSÉGEK VANNAK A RENDSZERBEN! A JUTALÉKFAJTÁK MEGÉRTÉSÉHEZ KÉREM TÖLTSE LE A DXN HONLAPOMRÓL A RÉSZLETEKET!

 

Alap feltételezések:  1. A csapatodban mindenki havonta 1 újabb embert szponzorál. 2. Havonta  mindenki 100 pontért vásárol.  3. 1pont kb. 80 Forint. Átlagosan a 100 pontos vásárlás 20000Ft és az SV az érték /JUTALÉKALAP/ a vásárlás értékének 40-50%-a, így 100 pontos vásárlásnál kb. 8000Ft. /szponzorálás= személyes csatlakoztatás/

 

1. hónap: Szponzoráltál 1 embert, A-t, aki szintén 100 pontért vásárolt.
  TE: (200p)                200pont (6%)               960.-Ft                        (össz SV: 16.000.-Ft)
1.szint: A                    100pont (6%)               480.-Ft                                                 

összjutalék:                      480.-Ft

 

2. hónap: Szponzoráltál 1 embert, B-t, és A is szponzorált 1 embert, így már 4-en vagytok. A TE csoport pontod: az előző havi 200p-hoz hozzáadódik az ehavi  400p azaz már 600pont.   
TE: (600p)                 9%         400p                            2.880.-Ft                    (össz SV: 32.000.-Ft)
1. A: (300p)              9%          200p                -1.440.-Ft
2. B: (100p)              6%          100p                   -480.-Ft                                      

         összjutalék:                       960.-Ft


3. hónap:
Szponzoráltál egy újabb embert C-t, B is szponzorált egy újabb embert és A-nak is már 4 fős a csapata, összesen tehát 3 direkted van és 8 fős a csapatod.
TE: (1.400p)           12%           800p                  7.680.-Ft                    64.000.-Ft
1. A: (700p)              9%           400p                 -2.880.-Ft         

2. B: (300p)               9%          200p                 -1.440.-Ft
3. C: (100p)               6%          100p                    -480.-Ft                                      

        összjutalék:                  2.880.-Ft

4. hónap: Szponzoráltál egy újabb embert: D-t és a csapatodban mindenki egy újabb embert hozott a saját csapatába, így már 4 direkted van és 16 fős a csapatod.
TE: (3000p)                15%      1.600p                  19.200.-Ft                   128.000.-Ft
 1. A: (1500p)            12%          800p                   -7.680.-Ft      

2. B: (700p)                 9%          400p                   -2.880.-Ft
 3. C: (300p)                 9%          200p                   -1.440.-Ft      

4. D: (100p)                 6%          100p                      -480.-Ft                                                          

                                                                                       összjutalék:                 6.720.-Ft                                                            

5.hónap: Szponzoráltál egy újabb embert: E-t, és a csapatodban mindenki egy újabb embert hozott a saját csapatába, így már 5 direkted van és 32 fős a csapatod. Az előző havi 3000 pontos szintedhez hozzáadódik a 3200pontos havi fogyasztás és így az össz pontjaid száma meghaladta a 4500 pontot és emellett megvan a havi 100p saját- és a 200p csoportfogyasztás, ezért QSA szintet értél el és a jutalékszinted így már 25%!
TE: (6.200p)         25%             3.200p                    64.000.-Ft      (össz. SV: 256.000.-Ft)
1. A: (3100p)       15%              1.600p                  -19.200.-Ft     

2. B: (1500p)        12%                800p                     -7.680.-Ft
3. C: (700p)            9%                400p                      -2.880.-Ft    

4. D: (300p)            9%                200p                      -1.440.-Ft
5. E: (100p)             6%               100p                          -480.-Ft                                               

összjutalék:               35.200.-Ft

6.hónap: a csapatodban mindenki szponzorál 1 újabb embert. Így már 6 direkted van és a csapatod összlétszáma 64 fő. A-nak 32 fős csapata van és szintén elérte a QSA szintet, ezért a Te jutalék-szinted már 27%! (PGSV: 3200p, PGPV: 256.000.-Ft)
TE: (QSA)        27%          6.400p                 138.240.-Ft     (össz SV: 512.000.-Ft)
1. A: (QSA)     25%          3.200p                  -64.000.-Ft   

2. B: (3100p) 15%           1.600p                  -19.200.-Ft
3. C: (1500p) 12%              800p                    -7.680.-Ft   

4. D: (700p)     9%              400p                    -2.880.-Ft
5. E: (300p)      9%              200p                    -1.440.-Ft   

6. F: (100p)      6%              100p                       -480.-Ft

Fejlesztési bónusz A forg. Után (5%, 1 fő, 3200p) +12.800.-Ft                                          

 összjutalék:               55.360.-Ft


7. hónap:
a csapatodban mindenki szponzorál 1 újabb embert. Így már 7 direkted van és a csapatod létszáma elérte a 128 főt. A mellett már B is elérte a QSA szintet, ezért a Te jutalék-szinted már 29%! A-nak az első csapattársa szintén elérte a QSA szintet, (3200 ponttal)
8. hónap: ebben a hónapban már 3 direkted elérte a QSA szintet, ezért a Te minősítésed: Star Ruby (SR)! Mindhárman elérték a 6000 összpontot, ezért jár neked a 41.400Ft-os készpénzes ösztönző is. A 2. szinten 3 QSA van (A-nak 2fő és B-nek 1fő), a 3. szinten pedig 1 fő (A). Már 8 direkt van a csapatodban, melynek összlétszáma 256 fő!
9. hónap: Ebben a hónapban a csapatod létszáma 512 fő, már 9 direkted van és az első 4 direkted elérte a QSA minősítést, ezért a jutalék-szinted már 33%.
10. hónap: Ebben a hónapban a csapatod létszáma 1024 fő, már 10 direkted van és az első 5 direkted elérte a QSA minősítést, ezért a jutalék-szinted már 35%.
11. hónap: Ebben a hónapban a csapatod létszáma 2048 fő, már 11 direkted van és az első 6 direkted elérte a QSA minősítést, ezért a jutalék-szinted már 37% és elérted a Gyémánt minősítést (SD)!
12. hónap: Ebben a hónapban a csapatod létszáma 4096 fő, már 12 direkted van és az első 7 direkted elérte a QSA minősítést, az első direkted elérte az SD szintet, ezért a jutalék-szinted már 37% és elérted az Executive Star Diamond minősítést (ESD)!

 

 

NE GYORSAN AKARJ MEGGAZDAGODNI, HANEM NAGYON! NE KEMÉNYEN HANEM OKOSAN DOLGOZZ!

 

http://pluszpenzforras.info/

márc

15


Hogyan tudsz rendelni és vásárolni DXN termékeket?

  1. Látogass el a honlapunkon a termékekhez, itt találsz egy webshop oldalt.
  2. Nézd végig a termékeket, és válaszd ki, hogy melyiket szeretnéd megrendelni.
  3. Majd kattints a Kosárba tesz gombra.
  4. Állítsd be, hogy hány darabot szeretnél vásárolni! Ha 1 darabnál többet, írd át a számot a kívánt mennyiségre majd nyomd meg a Módosít gombot.
  5. A kosár tartalma mindig felül jelenik meg, ezért ahhoz, hogy tovább folytasd a vásárlást, csak lefelé kell görgetned az oldalt.
  6. Ha minden terméket kiválasztottál kattints a Megrendelem gombra.
  7. Ha idáig eljutottál, ideje eldöntened, hogy milyen áron szeretnél vásárolni? Ha neked megfelel a kiskereskedelmi ár, akkor egyszerűen a megrendeléskor add meg a fizetés módját és hogy milyen módon akarod átvenni vagy megkapni és fejezd be a rendelésed. Ha élni akarsz a kb 25%-os törzsvásárlói kedvezménnyel akkor olvasd el a továbbiakat is.

Kedvezmények:
  • Ha megrendeléseddel egyidejűleg a Tagsági Szerződést is elküldöd, akkor jogosult vagy a törzsvásárlói árra. A tagsági regisztráció díja egyszeri 5.000 Ft.Csupán egy terméket kell évente megvásárolnod ahhoz, hogy bent maradhass a rendszerben és nagykereskedelmi áron vásárolhass! Regisztrálnod akkor érdemes, ha hosszú távon akarod vásárolni a termékeket és ezért élni akarsz az alacsonyabb törzsvásárlói árkedvezménnyel vagy ha élni szeretnél az üzletépítés marketing tervében szereplő piacszervezési és reklámtevékenységi jutalékkal, jövedelemmel!
  • Ha még várnál ezzel, akkor is érdemes feliratkozni a hírlevélre (a  beugró feliratkozó ablakba még az első megnyitáskor!), mert  a feliratkozás után kapott elektronikus bónnal, egyszeri 1000 Ft kedvezményt kapsz vásárlásod értékéből, melyet a fogyasztói árból vonnak le.
  • Fontos figyelmeztetés: ez a kedvezmény, csak a Budapesti központi irodában, vagy a GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén érvényesíthető, a helyi Service Centerekben történő termék átvételkor nem.

Fizetési módok:
  • előreutalással
  • utánvéttel
  • vagy készpénzzel személyesen a helyi Service Centerben.

Szállítási módok:

Személyesen átvehető:
Budapesten - Keleti pályaudvar közelében a Rákóczi út 73 szám alatt oldalt a kis utcában.
Továbbá a helyi Service Centerekben:  Debrecen, Eger, Fót, Hajdúböszörmény, Miskolc, Nyíregyháza, Sopron,  Szombathely, Zalaegerszeg
A pontos címről, és nyitvatartásról a webáruházban történő megrendelést követően kapsz visszaigazoló e-mailt.

Budapesten személyesen tőlem is átvehető. :-)
GLS-sel történő kiszállítás esetén:

Szállítási díjak az említett értékhatár alatti megrendeléseknél :

0 - 5 kg-ig bruttó 1.000 Ft

5 - 10 kg-ig bruttó 1.200 Ft

10 - 20 kg-ig bruttó 1.500 Ft

20 - 40 kg-ig bruttó 1.900 Ft

 

 

Előre utalással fizetett megrendelések esetén 30.000 Ft értékű megrendelés felett nincs szállítási díj.
A 12:00 óráig bankszámlánkon jóváírt összegű megrendeléseket még aznap teljesítjük, és a GLS futárszolgálat a következő munkanap leszállítja.

Utánvéttel megrendelt termékek esetén 40.000 Ft értékű megrendelés felett nincs szállítási díj.
A 12:00 óráig leadott megrendeléseket még aznap teljesítjük, és a GLS futárszolgálat a következő munkanap leszállítja.

A fenti kedvezményes lehetőség csomagonként értendő, egy csomagban több személy megrendelése is leadható, ez esetben az együttes megrendelésnek kell elérnie a fenti értékhatárokat.

A megrendelésről ha sikeres volt a helyesen megadott e-mail címedre értesítést kapsz!
Ha ez nem történik meg próbáld újra vagy hívj fel és segítek:Nagy Gábor 06709359300

 

márc

1

DXN Siker képzés - Mi az MLM?

2013.03.01 - péntek

 

Mielőtt a siker képletének betűit elkezdenénk végigvenni , nézzük magának a két szónak a jelentőségét, értelmezését!

 

MLM

MI AZ MLM ÉS MI NEM?

Mit mond a wikipedia: http://hu.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

„A multi-level marketing (MLM) vagy network marketing egy értékesítési vállalkozás-forma. A vásárlás-ösztönző marketingformák egy világszerte elterjedt változata. Néhol több szintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

A multilevel marketing-rendszer lényege, hogy az értékesítés a vállalattal alvállalkozói szerződésben lévő értékesítők vagy hálózat építők által történik, személyes fogyasztás, illetve az ismerősök felé történő ajánlás által. Az értékesítést lényegében a független termékforgalmazókból álló, több szintű érdekeltségi viszonyok alapján épülő hálózat végzi, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül, direkt módon juttatja el a fogyasztókhoz. / Az internet terjedésével a termék fogyasztóhoz jutásához ma már nincs szükség a halőzátépítőkre, a kiszolgálást a cég végzi, a hálózat építő dolga a cég és a vásárló, csatlakozó közötti kapcsolat létrehozása ajánlás és személyes marketing által! – kiegészítés a cikk szerzőjétől. /

Az MLM alap ötletét az a felismerés adja, hogy egy termék elégedett fogyasztója a terméket feltehetően továbbajánlja, s így ő maga személyesen, közvetlenül részt vesz az értékesítésben.

Ez alapján mint ajánlót az általa „értékesített” termékek után bizonyos javadalmazás illeti meg.

Amennyiben az ő vásárlója a saját vásárlás nyomán a terméket ismételten sikeresen továbbajánlja, s ebből következően újra vásárlás és fogyasztás történik, a tovább-ajánló személyeket jutalék illeti meg, és az eredeti ajánló ebből a jutalékból is jutalék-részesedést kap.

Ily módon egy sikeres, több szintű fogyasztói-értékesítői hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert. Egy ponton túl, a modern mlm-hálózatok értékesítőnek már nem is kell foglalkoznia termék eladással, mivel a hálózatban lévő fogyasztás jutalékaiból is komoly jövedelemre tesz szert.”

 

Sokan és sokféle indokkal csatlakoznak egy MLM céghez. Ezek között van helyes indok és van olyan ami már előre jelzi, hogy nem teljesen tiszta az attitűd és a motiváció  ezért eleve kudarcra van ítélve a szándék! Mivel egyre nagyobb a gazdasági válság, egyre több az elbocsátás az eddig stabilnak hitt munkahelyekről is és egyre bizonytalanabb a nyugdíj jövője ezért természetes, hogy az emberek egyre nyitottabbak a különböző gyors meggazdagodást ígérő lehetőségekre amikből az emailek terjedésével egyre több kerül nap mint nap a virtuális postaládánkba!

Még ma csatlakozz, le ne maradj felhívások sugározzák felénk a biztos meggazdagodás még ki nem taposott útjait! Sokszor ingyen , minden befektetés, elkötelezettség és elvárt munka és teljesítmény nélkül. Nem csoda hogy tömegesen csatlakoznak emberek az ilyen „könnyű pénzt „ ígérő lehetőségekhez  mivel a kisbetűs részt nem keresik meg, és elhiszik, hogy meg lehet gazdagodni ingyen, befektetett pénz idő és energia nélkül! A cégek forgalmát és a jutalékok nagyságát bemutató táblázatokban azonban ezeket a cégeket sose találjuk meg , ott mindig a korrekt és gyakran teljes embert kívánó hagyományos MLM cégek vannak akik évtizedek óta tisztességes marketing munkával, dolgos fogyasztói csoportok szervezésével érnek el óriási eredményeket!

 

A másik sokkal veszélyesebb oldal, mikor a meggazdagodás ígérete, komoly anyagi befektetésekhez társul! Míg az előzőnél az ingyenes csatlakozók csak a reményt bukják el, és csalódnak egy eleve életképtelen rendszerben, addig a pilótajáték piramisjáték jellegű üzletekben komoly összegeket lehet elbukni, s hamar megtelik a spájz eladatlan esetleg eladhatatlan termékekkel! Valóban vannak meggazdagodások a rendszer tetején, de ez annak köszönhető, hogy nagy összegű beléptető csomagokkal dolgoznak, amiből nagy összegeket lehet fent elosztani. A rendszerben a pénz nem a stabil fogyasztásból származik, hanem az új belépőkre van kihegyezve! Ha már az induláskor arról van szó, hogy milyen pozíciót a legérdemesebb megvenni, és minden arra irányul, hogy a veszteségtől való félelemre vagy a nyereség iránti vágyra alapozva észrevétlenül is a legdrágább csomagot válaszd, akár hitel felhasználásával is , akkor vigyázz és nagyon jól gondold át józanul, mibe is akarsz belépni, mert ha belépsz onnantól kezdve, már nem akarod elveszíteni a pénzed és te is arra vagy „kényszerítve”, hogy bárnilyen eszközzel is de rávegyél embereket, hogy hozzád hasonlóan cselekedjenek! „Jól” ki van találva a rendszer és nagyon nehéz belőle kilépni veszteség nélkül!

Ezért tisztáznunk kell itt a legelején hogy mi is az MLM és mi nem!

 

MI NEM!!

- Nem szerencsejáték! – a bevétel tervezhető és nem véletlenszerű . A szerencse természetesen segítheti a munkát de ahhoz hogy a sültgalamb az ölünkbe hulljon legalábbis arra kell járni ahol az hullani szokott! Minél többet dolgozol annál nagyobb esélyed van hogy szerencsés légy! Sokan úgy gondolják a regisztráció hasonló egy lottó szelvény megvásárlásához, és ha belépsz egy MLM-be akkor ebből csak meggazdagodni lehet!

 

- Nem piramisjáték! – A pénz a jutalék nem emberek beszervezéséből származik, hanem  kizárólag termék forgalmazásból ! Mindenki a saját piramisának a tetején van de ez a helyzet csak virtuális, mind pozícióban mind keresetben bárki magasabbra kerülhet mint a hálózat felette levő tagjai!  Bizonyos értelemben inkább hasonlít egy olyan fordított piramisra, ahol a piramis hegyére nehezedik az egész építmény! Aki pénzt akar ugyanis keresni az MLM-ből az nem az embereket használja fel a üzlete építésére, hanem az üzletet használja emberek építésére! Vagyis az emberek nem azért vannak „alattam”, hogy meggazdagodjak rajtuk, hanem felvállalom a szponzorálás terhét, a gondjaikat, kérdéseiket, problémáikat és minél több embernek segítek, hogy meggazdagodjon annál gazdagabb leszek én is! A vezetőkre nehezedik az egész rendszer terhe, és így jobban megérthető, elfogadhatóbb, hogy miért is milyen alapon részesedik az ő munkájuk, forgalmuk gyümölcséből!

 

- Nem gyors meggazdagodási lehetőség! A tisztességes és stabil MLM soha nem egyik napról a másikra ígér magas jövedelmet, hanem hosszú kitartó és aktív munka gyümölcseként! A gyors meggazdagodást ígérő csoportok általában óriási kezdőcsomagokkal szervezkednek, amiből tényleg gyorsabb és nagyobb a visszaosztás, de sokkal több az MLM sérült és megkeseredett ember az ilyen helyeken ! Meggazdagodni mindenki gyorsan akar, de ez egy szakma , és rutin tapasztalat, gyakorlat nélkül senki se viheti sokra! Legalább egy egyetemnyi időt 4-6 évet érdemes betervezni, s még így is előnyben lehetsz egy egyetemmel szemben, mert ott 6 év után indulsz, itt meg ha egy kicsit is ügyes és aktív vagy 6 évig, akkor talán már be is fejezheted a tanulást a gyakorlatot egy passzív jövedelem termelő üzlet felépítésével! Vannak MLM rakéták, akiknek ennél hamarabb is ment, de ha megpiszkálod a dolgot könnyen kiderülhet, hogy abban az MLM cégben elért gyors siker mögött lehetséges, hogy már egy vagy több másik cégben eltöltött évtizedes tapasztalat is ott volt, az őt mindenhova követő nagy hálózatokat nem is említve! Szóval a 6 év szerintem a realitás!

 

- Nem majd mások dolgoznak alattam rendszer!

Bár a szponzoroknak érdeke a tagok személyes sikere, de senki se fog más helyett dolgozni ! A legtöbb MLM rendszer marketingterve egyértelműen azokat jutalmazza meg akik a valós munkát végzik, s nem lehet nagy pénzeket keresni csupán azzal hogy beregisztráltál és találtál egy két embert akik aktívan dolgoznak alattad! A bináris és mátrix rendszereknél a legnagyobb a kísértés erre, hisz ott a szponzor frontja korlátozva van így mindig van úgy nevezett túlcsordulás, vagyis a szponzor az emberei alá építkezik! Az ilyen rendszerekben könnyen esnek abba a hibába a tagok, hogy maguk helyett a szponzort hibáztatják, ha nem épül alattuk a hálózat –„hiszen azt ígérték nekem csak 2 embert kell hozni, s utána minden megy magától!”

 

- Nem ingyenes karitatív szolgáltatás! Nem segélyosztóhely! Bár mindannyian tisztában vagyunk az emberi nyomorúságokkal, nehéz helyzetekkel de egy MLM vállalkozás se vállalhatja fel az összes ember anyagi problémájának megoldását! Az MLM mindenhol vállalkozás formában működik és nem ingyenesen karitatív módon végzi a munkáját, csak az elvégzett valós teljesítmény alapján fizet jutalékot. Ami viszont igaz ,hogy sokan indultak mérhetetlenül hátrányos helyzetből , szegénységből és ma már gazdag sikeres emberek, de ezt mindegyikük a kitartó sikerbe vetett hitüknek és az érte meghozott áldozatoknak köszönhetik, s nem annak, hogy valaki jótékonyságból, irgalomból felépített alattuk egy nagy hálózatot!

 

- Nem befektetés nélküli vállalkozás!

Az MLM a másolódás üzlete, ezért gondolom mindenki számára logikus hogy ha nincs befektetés, termékforgalom akkor nincs a jutalékfizetésre szolgáló alap se! A befektetés nélküli ingyenes csatlakozással terjeszkedő MLM vonzó lehet mindenkinek de ha a jutalékszámlákat nézzük a nullából ott is csak nulla származik!

 

- Nem termékek eladása, házalás! Az MLM végül nem termékek eladása, mivel mi nem eladjuk a termékeket, azokkal házalva hanem csupán a termékek reklámozása és népszerűsítése a dolgunk,  míg a kiszolgálást minden esetben a cég végzi!

 

MI IGEN!!

- A legigazságosabb vállalkozási rendszer!

- A legokosabb befektetése az időnknek   és pénzünknek!

- A hatástöbbszörözés legjobb eszköze!

- Az egyetlen lehetőség amivel bárki  elindulhat az üzleti életben esélyesen!

- A legjobb módja a személyiségünk  fejlesztésének a Jobb emberré válásnak!

- Képzési rendszer amely az élet minden  területén segíthet a sikerességben!

Ha ezek után is úgy gondolod hogy jól döntöttél és MLM hálózat építésével akarod megalapozni a jövődet akkor rátérhetünk a második szóra ami a siker képletében szerepel, vagyis a HIT-re!