A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2014 Augusztus
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

aug

18

 

Egy kedves érdeklődővel beszéltem ma, aki így fogalmazta meg aggodalmait az üzlettel kapcsolatban: Én nem vagyok olyan rafinált, hogy ez menne!

 

Vajon mi lehet az oka annak, hogy az emberek, úgy gondolják, az MLM üzlethez rafinéria kell, mintha az egész arról szólna, hogyan húzzuk bele az embereket a csőbe, hogyan csapjunk be másokat, és vegyük rá arra, hogy azt csinálják, amit mi szeretnénk. Trükkök, ügyeskedés, rábeszélőképesség, befolyásolás talán ezt értik rafinéria alatt?!

 

 

Van-e ennek valami alapja?


Hát nehéz erre 100%-os választ adni. Hisz, ahogy a szóban benne van, ez is egy marketing tevékenység. A marketing lényege pedig a piacteremtés, az érdeklődés felkeltése. És a marketingnek az a lényege, hogy nem hagyja a véletlenre, hogy a piac rátaláljon egy termékre, szolgáltatásra, hanem úgy jelenteti meg az adott dolgot, hogy az felkeltse az emberek figyelmét, és megtegyék az általunk áhított dolgot, vásároljanak, regisztráljanak, fizessenek az általunk menedzselt szolgáltatásért! És bizony sokszor egy „jól sikerült” marketing úgy éri el, hogy a pénztárcánkhoz nyúljunk, hogy észre se vesszük, hogy ki helyezte belénk a gondolatot! Az, hogy melyik cég termékét választod, bizony nagyon sok impulzus hatására történik meg, amik közül sokról azt se tudod, hogy elért téged! Látni érdekes filmeket erről, ahogy útközben elhelyezett képekkel, szövegekkel, olyan gondolatokat helyeznek el emberekbe, hogy beérve a „célba” a kísérleti alany, pld. Vágó István olyan dolgot választ amit, az impulzusokat elhelyezők akartak!

 

Hogy hol a határ, mi ami még elfogadható, és mi az ami már durva befolyásolás, „átprogramozás” nehéz megmondani.  Minden marketing alapjában 2 elemre épül, vagy az emberek nyereség iránti vágyára, vagy a veszteségtől való félelmére! Mi lenne ha? Mi lesz ha ? ….

 

Szóval, rafinéria kell az MLM –hez?

Igazából, azért persze bőven vannak esetek, cégek ahol az ember valóban ezt érzi!
Nem teljesen mondanak el mindent, vagy óvatosan bánnak a teljes információval, és csak az előnyökről beszélnek, a kötelességekről, elvárásokról stb nem.

A legismertebb turpiszság az Amway sztorik. Számtalan történetet hallani, mikor az embereket úgy csábították oda ilyen rendezvényekre, hogy osztálytalálkozót hirdettek, baráti családi összejövetelt, partit stb, és mikor betoppant az illető, akkor eset le lassan, hogy „kelepcébe csalták” és Amway bemutatót kell meghallgatnia! Valószínűleg a rendszerváltás kori „még tanulatlan” lelkes amatőrök rontották le az Amway nevét annyira, hogy utána sokszor még a nevét se merték kimondani, helyette Alticor, Webso nevek mögé volt bújtak Ez bizony turpiszság volt, s érdekes más cégnél nem hallani ilyen sztorikat, általában tisztességes a tájékoztatás, hogy hova hívják az embereket! Szerintem ma már Amway ügyben is így van, látom, hogy épül és működik az az üzlet is. Talán pont azért, mert ma már bátrabban felvállalják a témát.

 

Ilyen turpiszság a túlcsordulás ígérete is, amikor egy bemutató végén, úgy kívánnak rávenni a csatlakozásra, hogy ha nem most lépsz be, akkor a szponzorodtól jövő emberek, új csatlakozók nem alád fognak kerülni, és mennyit vesztesz, ha nem aznap lépsz be, és persze nem a legnagyobb, legdrágább csomaggal! „Ezzel fogod a legtöbbet keresni, ez a legjobb befektetés, mi az egy vállalkozás elindításához 3-600 ezer forint, így kapsz legtöbb visszatérítést az alsóvonalaid forgalmából stb!”

 

És persze neked is majd részt kell venni a turpiszság továbbadásában, hisz ha már ennyi pénzt beletettél, - esetleg hitelt vettél fel - nem hagyhatod elveszni, neked is ezt kell elhitetni másokkal, különben nem jön a pénz! Nekünk ilyen szomorú tapasztalatunk a Nuskin cégnél volt, ahol be lehetett lépni akár 4700Ft regisztrációs díjjal is anno 2005 körül mégis addig győzködtek, hogy hitelt vettünk fel, hogy ki tudjuk fizetni a 300 ezres indulást! Máig szégyellem, hogy belerángattunk hasonlóan mi is embereket, így mi visszakerestük a pénzt, de az alsó vonalak már nem. Be is dőlt az egész hálózat, nem volt pénzkeresés, nem kellett többé a drága vitamin az embereknek.

 

Beszélhetnénk még az eltitkolt kisbetűs részekről, elvárásokról, kötelező forgalmakról, plusz költségekről, amikről, csak belépés után hallunk először!  Legkirívóbb példa, mikor például „ingyen” autókat ígérnek, a csatlakozóknak, amit már minimális kis forgalom után átvehetnek majd! Ezt a céget szinte nem is a termékeivel reklámozzák, alig tudni mi is a termékük. Az „autó ígérete” a termék, a turpiszság, amivel be húzzák az embereket a csőbe! A csőbe, mert ha nem hozza majd az elvárt forgalmat a tag, akkor bizony vége az ingyen autónak, és fizetheti a magas lízingdíjat, ha nem akarja elbukni az autót!

 

Azért nem riasztanám el a tisztelt nagyérdemű érdeklődő közönséget! J
Az MLM a network marketing alapjában véve egy tisztességes szakma, ami a legigazságosabb javadalmazási rendszer, kitörési pont lehet a legtöbb ember számára.
Egy szakma, amiben mindenki sikeres lehet, úgy gondolom minden turpiszság nélkül is.

Persze azért nem árt tisztázni, hogy milyen céghez akarunk csatlakozni, és alaposan átnézni, mit adnak, mit várnak el, és milyen kötelezettségek lesznek a későbbiekben! Mi az üzlet motorja? Mindig új és új tagok behozása a cél, a lehető legnagyobb üzleti csomaggal? Vagy stabil fogyasztáson alapuló, fogyasztói hálózatról van szó, ahol az emberek akkor is megvennék a terméket, szolgáltatást, ha nem fűződne hozzá anyagi érdekük. Az elsőhöz bizony sokszor turpiszság kell, anélkül nem biztos, hogy könnyen kiad valaki fél millió forintot, és kötelezi el magát havi kiadásokra!

 

A fogyasztói hálózat építése bizony hosszabb folyamat!

És az is igaz, ha nem alkalmazz valaki ilyen módszereket, lehet, hogy lassabban halad, és lassabban keress majd pénzt. Itt is mint minden dologban, meg kell találni az egyensúlyt!
Fontos, hogy teljes legyen a tájékoztatás. Mondjuk el az előnyöket, tárjuk fel a lehetőségben rejlő potenciált, beszéljünk a várható eredményekről, de ne kerüljük annak tisztázását se, hogy milyen befektetéssel jár, ha van olyan, milyen elvárások vannak, és mennyi munkát tanulást kell belefektetni!

 

Semmi értelme embereket berángatni hamis ígéretekkel, mert hosszú távon úgy se fog hasznot hozni ez senkinek! Sajnos azonban tényleg vannak cégek, gátlástalanok, akik nem hosszú távra építkeznek emberekkel kapcsolatban! Tudják, hogy ha nem megy az üzlet – és a tények szerint az emberek 80%-ának nem megy – akkor az emberek abbahagyják, s nem csak az üzletet, hanem a termékek vagy szolgáltatás fogyasztását, használatát is! Ezért építenek a marketingbe olyan mézesmadzagokat, hogy az új belépő ne várakozzon sokáig, ne lassan ismerkedjen a termékekkel stb. hanem rakétaként induljon be! Érdekelté teszik, hogy már az első 2-3 hónapban rostálja át az egész ismeretségi körét, minimum 500 fős névlista, heti min 6 bemutató, darálni mindenkit és mindenkit, amíg lehet, amíg hajlandó pénzt betenni, és kapcsolatait az MLM oltárára vinni! Ha már sikerült megvetetni a legnagyobb kezdőcsomagot, aláíratni a havi kötelező rendelést, elintézni, hogy adja ki a kontaktjait, kapcsolati listáját, akkor a felsővonal már megint nagyot nyert, az új belépő meg vagy ügyes lesz és rafinált és túléli, esetleg még csúcskereső is lehet, vagy belebukik pár hónap után, és mindent veszni hagy, csak hogy kiléphessen a rendszerből! Ilyenkor telnek meg a hirdetési oldalak, a féláron hirdetett MLM termékekkel, rontva más MLM hálózatépítők esélyét és forgalmát.

 

Szóval rafináltnak kell lenni a sikerhez?

Hát szerintem semmiképp!

Persze vannak alapvető emberi kommunikációs dolgok, amiket érdemes alkalmazni.
Jó az emberekre mosolyogni, jó meghallgatni őket és figyelni rájuk! Jó udvariasnak lenni, jó megkeresni a közös pontokat, amiben megegyezhettek, hogy igaz! Fontos jó benyomást tenni az emberekre.
Fontos érdekesnek lenni, a kevesebb is néha több! Jó kipuhatolni a jelöltünk irányultságát, az üzlet vagy a termék érdekli jobban stb. Jó nem hagyni elúszni a beszélgetést, jó konkrét dolgokat megbeszélni, ha kell kifogást kezelni.  Ezek nem turpiszságok!

 

Én a DXN üzletét építem, immár hatodik éve!

És elmondhatom, hogy mai napig sincs semmi szégyellni valóm, senki se haragszik rám mert behoztam az üzletbe, senki nyakán nem ragadt raktárkészlet, senki se mondta, hogy nem érte meg a termékeket megvenni. A DXN és én is hasonlóan gondolkodunk. Tájékoztatunk, de mindenkit felnőtt emberként kezelünk! Átadjuk az információkat, a tényeket és hagyjuk, hogy mindenki szabadon döntsön!

Nem ködösítünk, nincs mókus vakítás, nincsenek kis betűs részek, és mindenki úgy csatlakozik ahogy akar, nem szedjük ki az emberek zsebéből a pénzt, csak hogy a vezetők jól járjanak!

Szóval, ha egy turpiszságoktól mentes MLM céget keresel, ahol a gyors meggazdagodás helyett a lassabb, de stabil jövedelem a fő irány akkor csatlakoz te is!
Most azonnal mert különben lemaradsz a….. na hagyjuk a turpiszságokat hihi!

Itt bármikor megteheted: http://wellnesskavehaz.hu/member_registration_private

 

febr

12

DXN Cordypine lúgosító ital!

2014.02.12 - szerda

 

 

A Cordypine a DXN lúgosító wellness itala, amely nagyon finom, és nagyon nagy élvezettel lehet fogyasztani, ellentétben sok más lúgosító itallal, ahol sokszor az egészség oltárán fel kell áldozni, az élvezet vágyát:)

A videóban elmondom milyen jó hatásai vannak az ananásznak, az ananász enzimjeinek, és a cordyceps gyógygombának. Nézze meg és ha érdekli rendelje meg, egy regisztráció után, mert úgy jobban megéri!

 

 

DXN Cordypine lúgosító wellness ital.

More PowerPoint presentations from Nagy Gábor

febr

4

DXN Cordyceps sinensis

2014.02.04 - kedd


A Kínai hernyógombát évezredek óta használják a kínai orvoslásban olyan problémák kezelésére, mint a köhögés, fáradtság, impotencia vagy rákos megbetegedés. Ahogy a nyugati kutatók észrevették, hogy a hernyógomba gyógyhatásáról szóló történetek nem csupán népmesék, tanulmányokat indítottak az egészségügyi előnyeinek feltárására. Például a Nottingham Egyetem kutatói megállapították, hogy a kínai hernyógomba segíthet a rák elleni harcban.

Dr. Cornelia de Moor és kollégái a cordycepin nevű vegyületet vizsgálták, melynek hatóanyagát eredetileg vadon termő hernyógombából vonták ki, napjainkban azonban a gomba termesztett formájából nyerik.

Technikai akadályok miatt sokáig tartott megfejteni, hogyan fejti ki a cordycepin hatását a sejtekre. Ennek a tudásnak a birtokában megjósolható, hogy milyen típusú rákos daganatok lehetnek érzékenyek rá és milyen más gyógyszerekkel lehet hatékonyan kombinálni. Továbbá megalapozhatja hasonló elven működő gyógyszerek kifejlesztését - nyilatkozta Dr. de Moor.

A kutatók úgy találták, hogy a kínai hernyógombával való kezelés olyan hatással van a sejtekre, ami befolyásolhatja a rosszindulatú daganatok növekedését. Alacsony dózis mellett a cordycepin gátolja a sejtek ellenőrizetlen növekedését és osztódását, míg magas dózisnál meggátolja a rosszindulatú sejtek összekapcsolódását, lényegében blokkolja a ráksejtek növekedését.

A kutatócsoport megállapította, hogy ezen hatások valószínűleg egyetlen mögöttes mechanizmus eredményei – a cordycepin beavatkozik a sejtek fehérje termelésébe. Pontosítva, az alacsony dózisú kezelés gátolja  egy bizonyos fehérje előállításáért felelős molekula termelését, míg magas dózisban közvetlenül a sejt fehérjetermelését gátolja.

Ez a felfedezés megnyitja a lehetőségét a különféle rákos megbetegedések cordycepinnel való kezelésének vizsgálatára - Mondta Dr. de Moor. A gyógyszer új, hatékonyabb és stabilabb változatának Petri-csészében való vizsgálatára is kidolgoztak egy nagyon hatékony módszert. Ez lehetővé teszi majd számukra a nem megfelelő gyógyszerek kizárását, mielőtt azokat állatokon tesztelnék.

A Cancer Immunology, Immunotherapy folyóiratban publikált kutatás szerint a kínai hernyógomba szájon át történő bevitele csökkentheti a metasztatikus emlőrák tüdőre való átterjedésének előfordulását. Bár a kutatók megállapították, hogy a gomba nem csökkenti a tumor növekedését, de megjegyezték azt is, hogy az emlőrákos halálesetek elsődleges oka az áttéteknek köszönhető. Ez azt jelenti, hogy a kezelés megállíthatja az áttétes daganatok terjedését, amit számtalan életet menthet meg. 

Bár különböző kezelések állnak rendelkezésre az áttétes daganatok kezelésére, ezek csekély hatással bírnak csupán – ez teszi olyan fontossá ezt a felfedezést. A kutatók az eddigi bizonyítékok alapján úgy gondolják, hogy a kínai hernyógomba a tumorok sejtciklusának befolyásolásával csökkenti az áttétek kialakulását.

Forrás:

http://gyogygombak.drtihanyi.hu/cikk/a-kinai-hernyogomba-segithet-a-rak-elleni-kuzdelemben

 

A Nottingham Egyetem kutatói szerint a cordyceps sinensis gyógygomba (kínai hernyógomba) hatékony kiegészítő kezelést nyújthat rákos betegeknek. A Kínában különleges népszerűségnek örvendő gomba képes lehet gátolni a rákos daganatok növekedését, a ráksejtek osztódását és átterjedését a szervezet más részeibe.

 

Forrás: NaturalNews.com

 

A cordyceps gyógygomba kivonat dózistól függően közvetlen hatással lehet a sejtek fehérjéinek „gyártására” az mRNS molekulákra gyakorolt hatása révén. Nagyobb dózisban gátolja a fehérjék kialakulását, ezáltal a ráksejtek nem tudnak megfelelően funkcionálni és életben maradni.

 

A tradicionális kínai medicina fellehető forrásaiban már 2000 évvel ezelőtt szerepel a Cordyceps gomba.

Jelenleg több kutatás is párhuzamosan folyik, melyek arra keresik a választ, hogy a cordyceps gyógygomba mely alkotórészeinek köszönhetők gyógyító tulajdonságai. Ez idáig erre a kérdésre nem sikerült egyértelmű választ adni, sőt, a korábbi izolációs próbálkozások kudarcba fulladtak. Már az 50-es években megpróbáltak gyógyszert készíteni a cordyceps gomba egyik molekulájából (ez volt a cordycepin), de a kivont és módosított hatóanyag önmagában nem bizonyult hatásosnak.

 

Ennek oka valószínűleg az lehet, hogy a cordyceps gyógygombában is több száz vagy akár több ezer aktív, értékes molekula lehet, melyek együttesen, szinergiában fejtenek ki megfelelő hatást.

A cordyceps egy ősi gyógygomba fajta, mely antioxidáns és gyulladáscsökkentő tulajdonságairól ismert. Az alternatív medicina régóta használja a cordyceps sinensis kivonatot, mely mára étrend-kiegészítő formájában is elérhető számunkra.

 

A kínai hernyógomba egy valódi energia bomba, leggyakrabban az alábbi betegségek és állapotok kezelésére alkalmazzák:

-    asztma

-    depresszió

-    cukorbetegség

-    fáradtság

-    magas koleszterinszint

 

 

Emellett a cordyceps gyógygomba javítja az állóképességet, erősíti az immunrendszert, lassítja az öregedést, segíti a szervezet méregtelenítését és egyes kísérletek szerint képes elpusztítani bizonyos ráksejteket. 



 

 

febr

4


Mi is az a Cocozhi?

Hát legegyszerűbb megfogalmazásban ganodermás forró csoki.

Egy forró ital, amit akár forró vízzel vagy forró tejjel készítünk el mindenképp egy nagyszerű és finom italt kapunk! A ganodermakávéhoz hasonlóan itt is a ganoderma gyógygomba az az alkotórész aminek köszönhetően egészséges kakaónak is nevezhetjük a terméket. A ganoderma gyógygomba több mint 200 hasznos tápanyagot tartalmaz, és ezeket juttathatjuk be a finom kakaóval a saját vagy gyermekeink szervezetébe.  Mivel a gyerekeknek van egy rossz szokásuk, hogy nem nagyon szeretnek vitamintablettákat beszedni, de sajnos a gyümölcs és zöldség fogyasztással is sokszor hadilábon állnak, így kifejezetten praktikus találmány, hogy egy finom kakaóval juttatunk hasznos vitaminokat és tápanyagokat a szervezetükbe.  

 

Ez az energiát tápláló, koffeinmentes egészségital Ganoderma Lucidum kivonattal, minőségi kakaóporral, laktózmentes tejporral és nádcukorral gazdagított így cukorbetegek és laktózérzékenyek is fogyaszthatják!

A ganoderma 18 napos gombafonalaiból készülő excellium kivonatot tartalmazza, amit jelképesen „agytonik”-nak is szoktak nevezni. Malaysiában államilag támogatják a gyermekek „excelliumhoz” jutását, mivel kutatási eredmények bizonyították, hogy hatására nőtt a gyermekek vitalitása és iskolai teljesítőképessége, könnyebben tanultak jobban koncentráltak!

A termék tasakos kiszerelésű így bármikor bárhova magával vihet az ember és ott készíti el ahol akarja.

A tasak tartalma elég bőséges így általában 2 csésze forró ital is elkészíthető belőle!

Egészséges élvezet nem csak gyerekeknek!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jan

28

Online hálózatépítés 1.

2014.01.28 - kedd

 

 

Az emberek 95% nem szereti ha el akarnak adni neki valamit, viszont mindenki szívesen vásárol! Másrészt az emberek 95%-a utál és nem akar eladni, nem tartja magát alkalmasnak az ilyen feladatra! Mikor tehát arra vesszük a fejünket, hogy MLM cégünk iránymutatása alapján névlistát írunk, vagy az egy méteres szabályt alkalmazva, mindenkinek beszélünk a „lehetőségről” aki 1 méter közelbe kerül, bizony ilyen falakba fogunk ütközni!

 

A másik fő probléma, hogy az offline kapcsolatépítés bizony költséges, ami megterhelő lehet, egy friss hálózatépítőnek aki még semmit se keres ezzel a munkával! Mert a telefon pénzbe kerül, az utazások, esetleg az ország túlsó végébe igen pénzfalóak, és ha még hozzátesszük a termékminták osztogatását, üzleti vacsorák, bemutatók költségeit, hát ember legyen a talpán aki kitart akkor is ha sorba csak nemeket kap!

 

A technika, elsősorban az internet fejlődésével, nagyon megváltozott az üzletépítés lehetősége! Többé nem házalás jellegű volt az MLM építők munkája, mert már nem nekik kellett megvenni a terméket, és kiszállítani a tagoknak, hanem a cég vette át ezt a feladatot webáruházak nyitásával! Az üzletépítők dolga továbbra is az új leendő tagok, vásárlók felkutatása, de ha találtak valakit, azt már csak online be kellett regisztrálni és megtanítani, hogy rendelhet ő is online a cégtől és hogy vásárolhat saját magának, szponzori közreműködés nélkül!

A következő lépés az volt mikor minden tag kapott saját webáruházat, egy céges klónt ami abban különbözött a többitől, hogy más név és kódszám volt a felső sarokban például. Innentől kezdve aki azon a weboldalon regisztrált vásárolt az a weboldal tulajdonosához került, neki számított be!

 

A legtöbb MLM cég ezen a szinten ragadt le, és minden más internetes tevékenységet megtilt a tagok számára!

A félelmüknek van természetesen alapja, de azért nem kellene a gyereket is kiönteni a kád vízzel!

 

1. Igazuk van, mert féltik a cég jó hírnevét! – Ha a cég termékeihez, megjelenéséhez, márkaépítéséhez kötődő pozitív minőség, felhígul a tagok által „gyártott” képekkel, honlapokkal, ingyenes blogokkal, reklámokkal, bemutatókkal ez könnyen a bóvli kategóriába sorolhatja a cég megítélését. Ezért van tiltva például a cég név, logó, terméknevek használata a legtöbb cégnél!

 

2.    Igazuk van, mert főleg a wellness iparban ténykedőknél óriási a kockázat!

A gyógyszer lobbi által preferált törvények tiltanak minden olyan kijelentést ami egy termék egészségre gyakorolt hatásával kapcsolatos! A termékekről nem szabad állítani hogy gyógyítanak, gyógyhatásúak, sőt azt se, hogy jó hatással vannak az egészségre! Ezért a cégek nem engedhetik meg, hogy a tagok az interneten bármit is állítsanak a termékekről, még ha valóban saját terméktapasztalatról is van szó!

És a bizalmatlanságnak azért van alapja, hisz mindig vannak, olyan „lelkes” üzletépítők, akik szerint a termékük gyógyítja a rákot és nélküle mindenki csak hamarabb hal meg! – csak vegyen már tőlük valaki valamit

Az internetes kommunikáció, kapcsolatteremtés, és az online marketing viszont annyira megváltoztatta, az értékesítés rendszerét, hogy ma már, egy komoly növekedésre, bevételre számító cég se hagyhatja figyelmen kívül az online eszközök használatát. Így az online hálózatépítés is egyre népszerűbb, hisz sok olyan embert is bevonz akik, egyszerűen nem tudnak vagy nem is akarnak átlépni a saját határaikon, elveiken!

 

-    Nem akarják elveszteni a baráti körük azon nagy százalékát, akiket nem fog érdekelni az üzlet se a termék!

-    Nem akarnak mindenkit megszólítani aki az egy méteres körzetükbe kerül!

-    Nem akarják a lakásukat átjáró házzá tenni, és állandóan családi bemutatókat szervezni!

-   Nem akarnak hideg hívásokkal másokat zaklatni és mindenkiből neveket, ajánlásokat kihúzni, ha már eladni beléptetni nem megy!

-    Nem akarják, hogy a munkahelyük mellett még egy elfoglaltság vigye el az időt a családi együtt létből. Nem akarnak állandóan rendezvényekre járni, hetente kétszer is megjelenni valami nyilvános bemutatón akkor is ha nem tudnak kit vinni……stb

 

Sok ember ki nem állhatja a hagyományos üzletépítési technikákat, nem akar nyomulni, beszervezni, rábeszélni, lezárni, manipulálni, és taktikázni, hogy embereket rávegyen olyanra amit nem akarnak! De ugyanakkor sokaknak tetszik az MLM üzlet felépítése, üzleti elve és szívesen részt vennének benne, ha más lenne a gyakorlat!

 

Az online hálózatépítés ebben mutat egy más utat, más módszereket, eszközöket.

részletek itt: http://onlinehalozatepites.wordpress.com/2014/01/16/onlinehalozatepites/