A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2014 Szeptember
H K Sze Cs P Szo V

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

szept

19

Gyakori kérdések és válaszok.

2014.09.19 - péntek

Az alábbiakban néhány sűrűn feltett, gyakran visszatérő kérdésre szeretnénk már így előre válaszolni.

 

1. Hogyan csatlakozhatok a DXN-hez? Van itt különbség a törzsvásárlók és az üzletépítők között, jelezni kell valahol, mit szeretnék? Van valami előírt, kötelező vásárlás? Lehet később módosítani az adatokon?

A DXN a termékeit, nem hagyományos kiskereskedelmi üzletekben forgalmazza, hanem egy korszerűbb, úgy nevezett hálózati marketinges, vagy többcsatornás értékesítésben, ami azt jelenti, hogy nem lehet az "utcáról bemenve" vásárolni, hanem mindig valakihez kapcsolódva történik a vásárlás, általában ahhoz, akitől hallott a termékről, aki ajánlotta Önnek.

 

Vásárlási és csatlakozási módok a DXN cégnél, fogyasztói hálózatnál:

 

Vásárlási módok :

1. Kiskereskedelmi vásárló: A DXN egyik disztribútorának honlapján vásárol, regisztráció nélkül!

Kedvezmények nem illetik. Ha a honlapon beúszó pop up ablakban feliratkozik hírlevélre,  akkor egyszeri 1000 Ft kedvezményt kap emailben, aminek bemondásával egy terméket személyesen 1000Ft kedvezménnyel vehet át. A kedvezmény természetesen a kiskereskedelmi árból történik!

Itt vásárolhat a webáruházban: http://wellnesskavehaz.hu/termekek

 

2. Törzsvásárló: Törzsvásárlói regisztráció után – mely történhet online honlapon vagy linken keresztül, illetve papír alapon személyesen leadva a centerekben!

Az online regisztráció helye az üzleti lehetőség menüjénél van, a tagsági szerződésre kattintva!

 

itt: http://wellnesskavehaz.hu/member_registration_private

 

A néven és a szponzoron kívül minden adat módosítható a késõbbiek során!

Céges regisztráció esetén is egy valós személyt kell megadni, hisz ha a cég megszűnik, akkor magánszemélyként viszi tovább valaki az üzletet! De magán személy is bármikor válthat céges formára, ha a cég adatait leadja és a számlázást arra a cégre kéri!

 

A vásárláskor mindig eg nevet és a regisztrációnál kapott ID számot kell bemondani.

A regisztráció egyszeri díja 5000Ft és egy termék azonnali vásárlása! A törzsvásárlók felé nincs semmi elvárás, vásárlási kötelezettség, a rendszerben való maradáshoz évente egyetlen termék megvásárlása az egyetlen feltétel! Ingyenesen is lehet csatlakozni, ha valaki üzleti csomaggal csatlakozik, mert ebben az esetben nincs regisztrációs díj, a pénzért teljes egészében termékeket kap!

Már regisztrált tagok nem külső honlapokon rendelnek, hanem a cégtől kapott ingyenes webirodán az intraneten keresztül ahol erre külön felület lett kialakítva! Ha a tagok keletkezett jutalékukat akarják levásárolni azt külön jelezni  kell, egy ott található nyomtatvány kitöltésével!

 

A törzsvásárlók egyben üzletépítők is lehetnek, ehhez nem kell külön nyilatkozni.

A marketingterv szerint egyre növekvő visszatérítést kaphatnak 6-25% ig,  összpontszámuk és havi forgalmuk után, ha a havi személyes pontjuk eléri a 100 pontot! Ez terméktől függően 18-25000 Ft vásárlást takar. Ez az összeg levásárolható adott szabályok szerint vagy leszámlázva jutalékként felvehető!

Vállalkozói igazolvány vagy cég az induláshoz nem szükséges, a jutalék összeadódik nem vész el, mindaddig, amíg nem éri meg vállalkozni és a jutalékokat kiszámlázni a cég felé!

Kizárólag csatlakozáskor választható az üzleti start csomag, és a DSP csomagok is, ami extra kedvezményeket ad a vállalkozói hozzáállással csatlakozó személyeknek!

 

2. Mennyit lehet itt keresni?

Mivel a hálózati marketing lényege és elõnye a folyamatos növekedés, így a helyes válasz az, hogy egyre többet és többet korlátok nélkül! Mivel ez nem piramis játék, hanem a jutalék a termékforgalmazásból ered, így annak nagysága is a forgalomtól függ! Nincs "igazgatói fizetés", vagy rubin, illetve gyémánt "fizetés". A pénz nem a szintekért jár, hanem az a havi forgalom függvénye.

Persze ha ön ezt csak 5 év alatt éri el, az se rossz! Nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem nagyon! Nincs  vesztenivalója senkinek, és nem szül a rendszer sok frusztrált, csalódott MLM forgalmazót, akiknek a polcán ott ragadnak a nagy kezdõcsomagok készletei! Itt, akinek nem sikerül eleinte az üzletépítés, annak is van esélye, mivel nincs nullázódás. Lassan, de biztosan a legamatőrebb kezdő is beletanulhat a szakmába s közben a terméket jókedvvel és nem kényszerből fogyasztva az egészségéért is tesz, miközben az üzlete is gyarapodik! Döntse el Ön, hogy mit akar: hálás és elégedett embereket maga körül, vagy a sürgetést mindig arra, hogy új és új embereket csatlakoztasson drága csomagokkal, az épp aktuális kiesők, feladók helyére!

Általánosságban elmondható hogy a 4500 pontot elért és (SA) igazgatóvá vált tagok már jóval több jutalékot kapnak, mint amennyi a 100 pontos havi saját fogyasztásuk, így az általuk fogyasztott termékek már ingyen vannak, sõt némi pénzkiegészítésük is marad. Esetleges munkahelyet kiváltó jövedelem a gyémánt szintnél (SD) keletkezik, azelőtt senkinek se tanácsoljuk, hogy feladja munkahelyét, állását, de persze utána se muszáj, pláne ha szereti is azt!

 

A kompenzációs tervben szereplõ példa alapján, ha valaki a saját 100 pont vásárlása mellé talál 3 embert havonta, aki 100 ponttal csatlakozik, vagyis hajlandó napi kb. 1000 Ft-ot átcsoportosítani a költségvetésében egészséges DXN termékekre, és ez másolódik minden hónapban, vagyis mindenki hoz újabb 3 embert, akik szintén hoznak 3 embert, akkor a 6. hónapban már "gyémánt igazgató" (SD) lesz és a bónusza akár 1 millió forint is lehet! Persze lehet a számokkal játszani,tudjuk, hogy ez nem megy ilyen könnyen, de a lényeg, hogy az elv ez, és ha ez a jövedelem végül 2-3 év munka után keletkezik, akkor is szép, és nem sok munkahely vagy vállalkozás tud ilyet produkálni!

 

3. Hogyan csatlakozhatnak hozzám az emberek? Külföldieknek is lehet?

Csatlakoztatni embereket kétféle módon lehet:

Online az üzleti lehetõség menüben levõ tagsági szerzõdés kitöltésével, vagy manuálisan papír alapon a letöltések menüben található nyomtatvány letöltésével, kitöltésével lehet. Személyesen is leadhatók a budapesti központi irodában! Bp. VI. Teréz krt 8 szám alatt.

Az online regisztrációról rögtön e-mailt kell kapnia a regisztrálónak, illetve a honlap tulajdonosának is! Ha ez nem érkezik meg, akkor valószínűleg nem sikerült, ezért újra meg kell csinálni jobban odafigyelve az egyes lépésekre! A manuális regisztrációra meg érdemes telefonon rákérdezni, megérkezett-e!

Külföldiek regisztrációja is online történik Európa esetében.

A már megnyílt országokat a helyi irodák szolgálják ki. A még nem megnyílt országokat a szlovákiai központ szolgálja ki. Külföldiek rendelése esetén a leadott megrendelés alapján a központ küld egy visszaigazolást e-mailben a termék áráról és a fizetendő szállítási díjról Euró-ban. Ezt az összeget kell kiegyenlíteni átutalással, ezt követően küldik a csomagot, amit a GLS szállít ki a külföldi országokba!

500 euro felett a szállítás ingyenes.

 

Európán kívüli országokban, más kontinenseken, a regisztrációt a DXN központi honlapján http://networkmlm.dxn2u.com/member/member_reg_nokit.php

 vagy nyomtatványon kell elvégeznie az ott lakónak, a szponzor rovatban pedig a magyarországi szponzor nevét és számát kell feltüntetnie. Ilyen esetekben azért jó a budapesti iroda segítségét kérni!

 

4. Mi a jutalékfelvétel feltétele?

Ha valaki jutalékot szeretne kapni a saját vásárlásai után, akkor az adott hónapban 100 pontértékben kell vásárolnia. Minden terméknek van pontértéke, ami a "Letöltések" menüpontban található "Termékmegrendelõ nyomtatványon" is megtekinthető. Hangsúlyozni szeretnénk, hogy a havi 100 pont (akár 20.000 Ft  összegbõl is kihozható) vásárlási "kötelezettség" csak akkor lényeges, ha további visszatérítést szeretne kapni a saját vásárlásából az adott hónapban. Ha nem teljesíti ezt a feltételt, nem történik semmi más, csak abban a hónapban nem lesz bónuszra jogosult.

 

A fenti teljesítményelvárások olyan minimálisak, hogy ha valaki csak ezen eredményeket éri el, a várható jövedelme sem lesz említésre érdemes. De a vásárlásért járó pontok nemcsak hónapon belül, hanem folyamatosan összeadódnak, tehát ha valaki egy adott hónapban pl. 100 pont értékű saját, a hálózata pedig összesen 800 pontértékű vásárlást bonyolít, a következő hónapot már 900 pontos szintről kezdi.

Ha valaki a hálózatában található emberek vásárlásai után is szeretne jutalékot kapni, a hálózatának összesen 200 pontértékben kell vásárlást lebonyolítania. Ha már van egy SA (Star Agent) minõsítésû igazgatója is (4500 pontot elért elsõ szintű igazgató), akkor ahhoz, hogy utána (illetve az alatta levõ hálózat forgalmából is) jutalékot kapjon, a 100 pont saját vásárlás mellett egy másik lábon is meg kell lenni további 200 pontnak!

A DXN MLM-rendszere mentes a más MLM-hálózatokban megszokott, olyan kényszerítő eszközöktõl, mint a megelőzés, leválás, havonta nullázódás, kötelező kvalifikáció stb.

 

Bónuszok a DXN MLM rendszerében:

A DXN MLM-üzlete többféle hálózati bónuszból áll:

Csoport bónusz (havi 100 PPV és 300 PGPV) 6% - 21%

Igazgatói Csoport bónusz 25% - 37%

Fejlesztési bónusz 15 %

Nemzetközi profit osztalék 2 %

Vezetõi bónusz 15%

Utazási Szeminárium Ösztönzõ 2%

Egyszeri Készpénz Ösztönzõ 41.400 Ft

Egyszeri Utazási Ösztönzõ 279.000 Ft

Minden teljesítményhez (elért pontértékhez) tartozó jutalékszint és az alattad lévõ munkatársad által elért jutalékszint közötti különbség lesz a jövedelmed a hálózatodban elért havi értékesítések függvényében.

(További, részletekbe menõ tájékoztatást a témáról a Letöltések menüpont alatti pdf fájlokban és a Jutalékrendszer menüben talál.)

 

5. Hogyan érdemes építkezni, szélességben vagy mélységben?

Mivel a gyémánt minősüléshez 6 igazgatói láb szükséges, ezért az első lépés megtalálni azt a 6 embert, akikkel szívesen dolgozna együtt, és akik a vezetõi lesznek! Anyagi haszon vagy segítség miatt be lehet és érdemes rokonokat, barátokat ide regisztrálni és alájuk építkezni, de ha õk csak "téglák" a rendszerben és nincs szándékuk üzletet építeni, vezetõvé válni, akkor a pénz az övék lesz, de ön már nem 6 hanem 36 ember vezetõje lesz és az sokkal nehezebb, mintha csak 6 vezetõvel kéne komolyan összefognia! Ha ezt a hatos modellt másolja, és mindenki a csapatában ezt másolja, persze a havi 100 pontos vásárlást betartva, akkor 2 hónap alatt igazgató lehet és fél év után már, ha kiszámolja, fél millió körül lehet a bónusza!

Az elsõ vezetõi színt a Star Agent, amit 4500 pont forgalom után ér el, függetlenül attól, hogy ezt egy hónap vagy 2 év alatt érte el! Utána már nem a pontok számítanak, hanem az igazgatói száma.

3 igazgatóval a frontján SR Rubin 6 igazgatóval SD Diamond lesz és ez még megy tovább.

 

6. Hogyan kapok és milyen költségbe kerül az értékesítõi weboldal használata?

A weboldal igénylése díjmentes.

Weboldal feltételei:

2011. szeptember 1-től a magyarországi DXN tagok esetében a weboldalak teljesítményelvárása megszűnik, bármely magyarországi tag, bármilyen nyelvű weboldalt díjmentesen rendelhet egy év időtartamra.

A promóció visszavonásig érvényes, a lejárta előtt legalább 30 nappal jelezni fogjuk a lejártát.

A DXN Europe fenntartja magának a jogot, hogy az alábbi esetekben előzetes értesítés nélkül törölje az aktivált weboldalakat:

1. Amennyiben a weboldal tulajdonosának három hónapon keresztül nincs saját személyes forgalma.

2. Amennyiben a weboldal aktiválását követő 30 napon belül nem történik meg az én történetem oldal tartalommal feltöltése a weboldal nyelvén.

 

Ha megelégszik egy aldomainnal (pl: akarmi.dxn.hu), akkor az semilyen egyéb költséggel nem jár és a cégen belül, 2 nap alatt elintézik, ha fõdomaint szeretne (pl: kave.hu), a név regisztrációjának intézése és költsége az öné. Általában évi 2-3.000 Ft, valamint átlag 3 hét, mire regisztrálva lesz. (Internet marketing szempontjából mindenképp jóval komolyabb lehetõségeket tartalmaz egy fõdomain.)

 

7. Mi az az intranet?

Az intranet egy belsõ hálózati rendszer, ahol a tagok naponta értesülnek az újdonságokról, ahol letölthetik a tanításokat, filmeket, bemutatóanyagokat stb., amik az üzletépítésüket segíti. Ott van a weboldalak szerkesztõ felülete és a webiroda is, ahol látják csapatuk növekedését, és a tagok aktivitását, vásárlásait is figyelemmel kísérhetik. Saját hírlevél küldő szoftverrel pedig automatikus és saját szerkesztésű hírleveleket is küldhetnek onnan! Az intranet hozzáférés ingyenes, minden beregisztrált tagnak jár!

 

8. Honnan tudom meg melyik betegségre miből és mennyit kell szedni?

Sehonnan! A DXN termékei nem gyógyszerek és nem gyógyhatású készítmények, hanem élelmiszerként vannak bejegyezve! A táplálékkiegészítõk OÉTI száma a termékeknél található az összetevőkre kattintva!

Az, hogy az egyes gyógygombáknak és gyógynövényeknek milyen  egészségre gyakorolt jó hatásai vannak, mindenki megtalálhatja az interneten, vagy személyes beszélgetésekben hallhat róla. De a törvények az Európai Unióban ezt tiltják, ezért rengeteg orvosi tanulmány vagy terméktapasztalat főleg angolul érhető el,  vagy a cég ázsiai honlapjain, mert ott meg ez a természetes, és a nyugati orvoslás van hátrébb szorulva!

 

Az hogy mégis miért van a termékeknek jó hatása az egészségre itt bővebben kifejtem: http://egeszsegesember.info/

aug

18

 

Egy kedves érdeklődővel beszéltem ma, aki így fogalmazta meg aggodalmait az üzlettel kapcsolatban: Én nem vagyok olyan rafinált, hogy ez menne!

 

Vajon mi lehet az oka annak, hogy az emberek, úgy gondolják, az MLM üzlethez rafinéria kell, mintha az egész arról szólna, hogyan húzzuk bele az embereket a csőbe, hogyan csapjunk be másokat, és vegyük rá arra, hogy azt csinálják, amit mi szeretnénk. Trükkök, ügyeskedés, rábeszélőképesség, befolyásolás talán ezt értik rafinéria alatt?!

 

 

Van-e ennek valami alapja?


Hát nehéz erre 100%-os választ adni. Hisz, ahogy a szóban benne van, ez is egy marketing tevékenység. A marketing lényege pedig a piacteremtés, az érdeklődés felkeltése. És a marketingnek az a lényege, hogy nem hagyja a véletlenre, hogy a piac rátaláljon egy termékre, szolgáltatásra, hanem úgy jelenteti meg az adott dolgot, hogy az felkeltse az emberek figyelmét, és megtegyék az általunk áhított dolgot, vásároljanak, regisztráljanak, fizessenek az általunk menedzselt szolgáltatásért! És bizony sokszor egy „jól sikerült” marketing úgy éri el, hogy a pénztárcánkhoz nyúljunk, hogy észre se vesszük, hogy ki helyezte belénk a gondolatot! Az, hogy melyik cég termékét választod, bizony nagyon sok impulzus hatására történik meg, amik közül sokról azt se tudod, hogy elért téged! Látni érdekes filmeket erről, ahogy útközben elhelyezett képekkel, szövegekkel, olyan gondolatokat helyeznek el emberekbe, hogy beérve a „célba” a kísérleti alany, pld. Vágó István olyan dolgot választ amit, az impulzusokat elhelyezők akartak!

 

Hogy hol a határ, mi ami még elfogadható, és mi az ami már durva befolyásolás, „átprogramozás” nehéz megmondani.  Minden marketing alapjában 2 elemre épül, vagy az emberek nyereség iránti vágyára, vagy a veszteségtől való félelmére! Mi lenne ha? Mi lesz ha ? ….

 

Szóval, rafinéria kell az MLM –hez?

Igazából, azért persze bőven vannak esetek, cégek ahol az ember valóban ezt érzi!
Nem teljesen mondanak el mindent, vagy óvatosan bánnak a teljes információval, és csak az előnyökről beszélnek, a kötelességekről, elvárásokról stb nem.

A legismertebb turpiszság az Amway sztorik. Számtalan történetet hallani, mikor az embereket úgy csábították oda ilyen rendezvényekre, hogy osztálytalálkozót hirdettek, baráti családi összejövetelt, partit stb, és mikor betoppant az illető, akkor eset le lassan, hogy „kelepcébe csalták” és Amway bemutatót kell meghallgatnia! Valószínűleg a rendszerváltás kori „még tanulatlan” lelkes amatőrök rontották le az Amway nevét annyira, hogy utána sokszor még a nevét se merték kimondani, helyette Alticor, Webso nevek mögé volt bújtak Ez bizony turpiszság volt, s érdekes más cégnél nem hallani ilyen sztorikat, általában tisztességes a tájékoztatás, hogy hova hívják az embereket! Szerintem ma már Amway ügyben is így van, látom, hogy épül és működik az az üzlet is. Talán pont azért, mert ma már bátrabban felvállalják a témát.

 

Ilyen turpiszság a túlcsordulás ígérete is, amikor egy bemutató végén, úgy kívánnak rávenni a csatlakozásra, hogy ha nem most lépsz be, akkor a szponzorodtól jövő emberek, új csatlakozók nem alád fognak kerülni, és mennyit vesztesz, ha nem aznap lépsz be, és persze nem a legnagyobb, legdrágább csomaggal! „Ezzel fogod a legtöbbet keresni, ez a legjobb befektetés, mi az egy vállalkozás elindításához 3-600 ezer forint, így kapsz legtöbb visszatérítést az alsóvonalaid forgalmából stb!”

 

És persze neked is majd részt kell venni a turpiszság továbbadásában, hisz ha már ennyi pénzt beletettél, - esetleg hitelt vettél fel - nem hagyhatod elveszni, neked is ezt kell elhitetni másokkal, különben nem jön a pénz! Nekünk ilyen szomorú tapasztalatunk a Nuskin cégnél volt, ahol be lehetett lépni akár 4700Ft regisztrációs díjjal is anno 2005 körül mégis addig győzködtek, hogy hitelt vettünk fel, hogy ki tudjuk fizetni a 300 ezres indulást! Máig szégyellem, hogy belerángattunk hasonlóan mi is embereket, így mi visszakerestük a pénzt, de az alsó vonalak már nem. Be is dőlt az egész hálózat, nem volt pénzkeresés, nem kellett többé a drága vitamin az embereknek.

 

Beszélhetnénk még az eltitkolt kisbetűs részekről, elvárásokról, kötelező forgalmakról, plusz költségekről, amikről, csak belépés után hallunk először!  Legkirívóbb példa, mikor például „ingyen” autókat ígérnek, a csatlakozóknak, amit már minimális kis forgalom után átvehetnek majd! Ezt a céget szinte nem is a termékeivel reklámozzák, alig tudni mi is a termékük. Az „autó ígérete” a termék, a turpiszság, amivel be húzzák az embereket a csőbe! A csőbe, mert ha nem hozza majd az elvárt forgalmat a tag, akkor bizony vége az ingyen autónak, és fizetheti a magas lízingdíjat, ha nem akarja elbukni az autót!

 

Azért nem riasztanám el a tisztelt nagyérdemű érdeklődő közönséget! J
Az MLM a network marketing alapjában véve egy tisztességes szakma, ami a legigazságosabb javadalmazási rendszer, kitörési pont lehet a legtöbb ember számára.
Egy szakma, amiben mindenki sikeres lehet, úgy gondolom minden turpiszság nélkül is.

Persze azért nem árt tisztázni, hogy milyen céghez akarunk csatlakozni, és alaposan átnézni, mit adnak, mit várnak el, és milyen kötelezettségek lesznek a későbbiekben! Mi az üzlet motorja? Mindig új és új tagok behozása a cél, a lehető legnagyobb üzleti csomaggal? Vagy stabil fogyasztáson alapuló, fogyasztói hálózatról van szó, ahol az emberek akkor is megvennék a terméket, szolgáltatást, ha nem fűződne hozzá anyagi érdekük. Az elsőhöz bizony sokszor turpiszság kell, anélkül nem biztos, hogy könnyen kiad valaki fél millió forintot, és kötelezi el magát havi kiadásokra!

 

A fogyasztói hálózat építése bizony hosszabb folyamat!

És az is igaz, ha nem alkalmazz valaki ilyen módszereket, lehet, hogy lassabban halad, és lassabban keress majd pénzt. Itt is mint minden dologban, meg kell találni az egyensúlyt!
Fontos, hogy teljes legyen a tájékoztatás. Mondjuk el az előnyöket, tárjuk fel a lehetőségben rejlő potenciált, beszéljünk a várható eredményekről, de ne kerüljük annak tisztázását se, hogy milyen befektetéssel jár, ha van olyan, milyen elvárások vannak, és mennyi munkát tanulást kell belefektetni!

 

Semmi értelme embereket berángatni hamis ígéretekkel, mert hosszú távon úgy se fog hasznot hozni ez senkinek! Sajnos azonban tényleg vannak cégek, gátlástalanok, akik nem hosszú távra építkeznek emberekkel kapcsolatban! Tudják, hogy ha nem megy az üzlet – és a tények szerint az emberek 80%-ának nem megy – akkor az emberek abbahagyják, s nem csak az üzletet, hanem a termékek vagy szolgáltatás fogyasztását, használatát is! Ezért építenek a marketingbe olyan mézesmadzagokat, hogy az új belépő ne várakozzon sokáig, ne lassan ismerkedjen a termékekkel stb. hanem rakétaként induljon be! Érdekelté teszik, hogy már az első 2-3 hónapban rostálja át az egész ismeretségi körét, minimum 500 fős névlista, heti min 6 bemutató, darálni mindenkit és mindenkit, amíg lehet, amíg hajlandó pénzt betenni, és kapcsolatait az MLM oltárára vinni! Ha már sikerült megvetetni a legnagyobb kezdőcsomagot, aláíratni a havi kötelező rendelést, elintézni, hogy adja ki a kontaktjait, kapcsolati listáját, akkor a felsővonal már megint nagyot nyert, az új belépő meg vagy ügyes lesz és rafinált és túléli, esetleg még csúcskereső is lehet, vagy belebukik pár hónap után, és mindent veszni hagy, csak hogy kiléphessen a rendszerből! Ilyenkor telnek meg a hirdetési oldalak, a féláron hirdetett MLM termékekkel, rontva más MLM hálózatépítők esélyét és forgalmát.

 

Szóval rafináltnak kell lenni a sikerhez?

Hát szerintem semmiképp!

Persze vannak alapvető emberi kommunikációs dolgok, amiket érdemes alkalmazni.
Jó az emberekre mosolyogni, jó meghallgatni őket és figyelni rájuk! Jó udvariasnak lenni, jó megkeresni a közös pontokat, amiben megegyezhettek, hogy igaz! Fontos jó benyomást tenni az emberekre.
Fontos érdekesnek lenni, a kevesebb is néha több! Jó kipuhatolni a jelöltünk irányultságát, az üzlet vagy a termék érdekli jobban stb. Jó nem hagyni elúszni a beszélgetést, jó konkrét dolgokat megbeszélni, ha kell kifogást kezelni.  Ezek nem turpiszságok!

 

Én a DXN üzletét építem, immár hatodik éve!

És elmondhatom, hogy mai napig sincs semmi szégyellni valóm, senki se haragszik rám mert behoztam az üzletbe, senki nyakán nem ragadt raktárkészlet, senki se mondta, hogy nem érte meg a termékeket megvenni. A DXN és én is hasonlóan gondolkodunk. Tájékoztatunk, de mindenkit felnőtt emberként kezelünk! Átadjuk az információkat, a tényeket és hagyjuk, hogy mindenki szabadon döntsön!

Nem ködösítünk, nincs mókus vakítás, nincsenek kis betűs részek, és mindenki úgy csatlakozik ahogy akar, nem szedjük ki az emberek zsebéből a pénzt, csak hogy a vezetők jól járjanak!

Szóval, ha egy turpiszságoktól mentes MLM céget keresel, ahol a gyors meggazdagodás helyett a lassabb, de stabil jövedelem a fő irány akkor csatlakoz te is!
Most azonnal mert különben lemaradsz a….. na hagyjuk a turpiszságokat hihi!

Itt bármikor megteheted: http://wellnesskavehaz.hu/member_registration_private

 

febr

12

DXN Cordypine lúgosító ital!

2014.02.12 - szerda

 

 

A Cordypine a DXN lúgosító wellness itala, amely nagyon finom, és nagyon nagy élvezettel lehet fogyasztani, ellentétben sok más lúgosító itallal, ahol sokszor az egészség oltárán fel kell áldozni, az élvezet vágyát:)

A videóban elmondom milyen jó hatásai vannak az ananásznak, az ananász enzimjeinek, és a cordyceps gyógygombának. Nézze meg és ha érdekli rendelje meg, egy regisztráció után, mert úgy jobban megéri!

 

 

DXN Cordypine lúgosító wellness ital.

More PowerPoint presentations from Nagy Gábor

febr

4

DXN Cordyceps sinensis

2014.02.04 - kedd


A Kínai hernyógombát évezredek óta használják a kínai orvoslásban olyan problémák kezelésére, mint a köhögés, fáradtság, impotencia vagy rákos megbetegedés. Ahogy a nyugati kutatók észrevették, hogy a hernyógomba gyógyhatásáról szóló történetek nem csupán népmesék, tanulmányokat indítottak az egészségügyi előnyeinek feltárására. Például a Nottingham Egyetem kutatói megállapították, hogy a kínai hernyógomba segíthet a rák elleni harcban.

Dr. Cornelia de Moor és kollégái a cordycepin nevű vegyületet vizsgálták, melynek hatóanyagát eredetileg vadon termő hernyógombából vonták ki, napjainkban azonban a gomba termesztett formájából nyerik.

Technikai akadályok miatt sokáig tartott megfejteni, hogyan fejti ki a cordycepin hatását a sejtekre. Ennek a tudásnak a birtokában megjósolható, hogy milyen típusú rákos daganatok lehetnek érzékenyek rá és milyen más gyógyszerekkel lehet hatékonyan kombinálni. Továbbá megalapozhatja hasonló elven működő gyógyszerek kifejlesztését - nyilatkozta Dr. de Moor.

A kutatók úgy találták, hogy a kínai hernyógombával való kezelés olyan hatással van a sejtekre, ami befolyásolhatja a rosszindulatú daganatok növekedését. Alacsony dózis mellett a cordycepin gátolja a sejtek ellenőrizetlen növekedését és osztódását, míg magas dózisnál meggátolja a rosszindulatú sejtek összekapcsolódását, lényegében blokkolja a ráksejtek növekedését.

A kutatócsoport megállapította, hogy ezen hatások valószínűleg egyetlen mögöttes mechanizmus eredményei – a cordycepin beavatkozik a sejtek fehérje termelésébe. Pontosítva, az alacsony dózisú kezelés gátolja  egy bizonyos fehérje előállításáért felelős molekula termelését, míg magas dózisban közvetlenül a sejt fehérjetermelését gátolja.

Ez a felfedezés megnyitja a lehetőségét a különféle rákos megbetegedések cordycepinnel való kezelésének vizsgálatára - Mondta Dr. de Moor. A gyógyszer új, hatékonyabb és stabilabb változatának Petri-csészében való vizsgálatára is kidolgoztak egy nagyon hatékony módszert. Ez lehetővé teszi majd számukra a nem megfelelő gyógyszerek kizárását, mielőtt azokat állatokon tesztelnék.

A Cancer Immunology, Immunotherapy folyóiratban publikált kutatás szerint a kínai hernyógomba szájon át történő bevitele csökkentheti a metasztatikus emlőrák tüdőre való átterjedésének előfordulását. Bár a kutatók megállapították, hogy a gomba nem csökkenti a tumor növekedését, de megjegyezték azt is, hogy az emlőrákos halálesetek elsődleges oka az áttéteknek köszönhető. Ez azt jelenti, hogy a kezelés megállíthatja az áttétes daganatok terjedését, amit számtalan életet menthet meg. 

Bár különböző kezelések állnak rendelkezésre az áttétes daganatok kezelésére, ezek csekély hatással bírnak csupán – ez teszi olyan fontossá ezt a felfedezést. A kutatók az eddigi bizonyítékok alapján úgy gondolják, hogy a kínai hernyógomba a tumorok sejtciklusának befolyásolásával csökkenti az áttétek kialakulását.

Forrás:

http://gyogygombak.drtihanyi.hu/cikk/a-kinai-hernyogomba-segithet-a-rak-elleni-kuzdelemben

 

A Nottingham Egyetem kutatói szerint a cordyceps sinensis gyógygomba (kínai hernyógomba) hatékony kiegészítő kezelést nyújthat rákos betegeknek. A Kínában különleges népszerűségnek örvendő gomba képes lehet gátolni a rákos daganatok növekedését, a ráksejtek osztódását és átterjedését a szervezet más részeibe.

 

Forrás: NaturalNews.com

 

A cordyceps gyógygomba kivonat dózistól függően közvetlen hatással lehet a sejtek fehérjéinek „gyártására” az mRNS molekulákra gyakorolt hatása révén. Nagyobb dózisban gátolja a fehérjék kialakulását, ezáltal a ráksejtek nem tudnak megfelelően funkcionálni és életben maradni.

 

A tradicionális kínai medicina fellehető forrásaiban már 2000 évvel ezelőtt szerepel a Cordyceps gomba.

Jelenleg több kutatás is párhuzamosan folyik, melyek arra keresik a választ, hogy a cordyceps gyógygomba mely alkotórészeinek köszönhetők gyógyító tulajdonságai. Ez idáig erre a kérdésre nem sikerült egyértelmű választ adni, sőt, a korábbi izolációs próbálkozások kudarcba fulladtak. Már az 50-es években megpróbáltak gyógyszert készíteni a cordyceps gomba egyik molekulájából (ez volt a cordycepin), de a kivont és módosított hatóanyag önmagában nem bizonyult hatásosnak.

 

Ennek oka valószínűleg az lehet, hogy a cordyceps gyógygombában is több száz vagy akár több ezer aktív, értékes molekula lehet, melyek együttesen, szinergiában fejtenek ki megfelelő hatást.

A cordyceps egy ősi gyógygomba fajta, mely antioxidáns és gyulladáscsökkentő tulajdonságairól ismert. Az alternatív medicina régóta használja a cordyceps sinensis kivonatot, mely mára étrend-kiegészítő formájában is elérhető számunkra.

 

A kínai hernyógomba egy valódi energia bomba, leggyakrabban az alábbi betegségek és állapotok kezelésére alkalmazzák:

-    asztma

-    depresszió

-    cukorbetegség

-    fáradtság

-    magas koleszterinszint

 

 

Emellett a cordyceps gyógygomba javítja az állóképességet, erősíti az immunrendszert, lassítja az öregedést, segíti a szervezet méregtelenítését és egyes kísérletek szerint képes elpusztítani bizonyos ráksejteket. 



 

 

febr

4


Mi is az a Cocozhi?

Hát legegyszerűbb megfogalmazásban ganodermás forró csoki.

Egy forró ital, amit akár forró vízzel vagy forró tejjel készítünk el mindenképp egy nagyszerű és finom italt kapunk! A ganodermakávéhoz hasonlóan itt is a ganoderma gyógygomba az az alkotórész aminek köszönhetően egészséges kakaónak is nevezhetjük a terméket. A ganoderma gyógygomba több mint 200 hasznos tápanyagot tartalmaz, és ezeket juttathatjuk be a finom kakaóval a saját vagy gyermekeink szervezetébe.  Mivel a gyerekeknek van egy rossz szokásuk, hogy nem nagyon szeretnek vitamintablettákat beszedni, de sajnos a gyümölcs és zöldség fogyasztással is sokszor hadilábon állnak, így kifejezetten praktikus találmány, hogy egy finom kakaóval juttatunk hasznos vitaminokat és tápanyagokat a szervezetükbe.  

 

Ez az energiát tápláló, koffeinmentes egészségital Ganoderma Lucidum kivonattal, minőségi kakaóporral, laktózmentes tejporral és nádcukorral gazdagított így cukorbetegek és laktózérzékenyek is fogyaszthatják!

A ganoderma 18 napos gombafonalaiból készülő excellium kivonatot tartalmazza, amit jelképesen „agytonik”-nak is szoktak nevezni. Malaysiában államilag támogatják a gyermekek „excelliumhoz” jutását, mivel kutatási eredmények bizonyították, hogy hatására nőtt a gyermekek vitalitása és iskolai teljesítőképessége, könnyebben tanultak jobban koncentráltak!

A termék tasakos kiszerelésű így bármikor bárhova magával vihet az ember és ott készíti el ahol akarja.

A tasak tartalma elég bőséges így általában 2 csésze forró ital is elkészíthető belőle!

Egészséges élvezet nem csak gyerekeknek!